Isnin, 7 Mac 2011

PAS tentang Jentera Kerajaan? Kalau gitu haram makan duit kerajaan

ini bukan alasan KALAH kita bukan menentang UMNO/BN kita menentang SEMUA JENTERA2 KERAJAAN YG ADA.............
minggu lepas saya dan rakan bertemu seorang MENTERI KABINET dan S/U nya di kl utk minta dana satu program rakyat mentri dan s/u terang2 berkata kementerian dah takda budget byk dilabur pada prk2 yg lepas dan katanya sendiri skg ada 2 lagi prk yg kementerian nya kena keluar budget.....tuan2 dan puan2 saya bukan seorang yg suka bawa cita kedai kopi dan fitnah apa yg saya sampaikan apa yg saya alami..semuga ALLAH yg tahu akan kebenaranya...insyallah
Umno Makin Tenat 8:31am Mar 7
ini bukan alasan KALAH kita bukan menentang UMNO/BN kita menentang SEMUA JENTERA2 KERAJAAN YG ADA.............
minggu lepas saya dan rakan bertemu seorang MENTERI KABINET dan S/U nya di kl utk minta dana satu program rakyat mentri dan s/u terang2 berkata kementerian dah takda budget byk dilabur pada prk2 yg lepas dan katanya sendiri skg ada 2 lagi prk yg kementerian nya kena keluar budget.....tuan2 dan puan2 saya bukan seorang yg suka bawa cita kedai kopi dan fitnah apa yg saya sampaikan apa yg saya alami..semuga ALLAH yg tahu akan kebenaranya...insyallah