Rabu, 2 Mac 2011

Suara Perkasa LMS Perak

Othman Mohamed
Kebelakangan ini ramai peminpin PR terutama peminpin parti Pas kononnya memperjuangkan Islam(Islam ala pas) bukan Islam yg dibawa oleh junjungan besar NABI MUHAMAD S.A.W. Membuat kenyataan-kenyataan yang berunsur menghasut. Mereka mengajak rakyat bangkit menentang kerajaan yg zalim kononnya seperti yg dibuat oleh rakyat Mesir, Dari sudut mana pehak pembangkang melihat kerajaan yg ada ZALIM ! Dewan PARLIMEN dan semua DUN-DUN Negeri penuh dengan parti pembangkang hingga dewan kadang kala jadi macam pasar lelong dimana zalimnya ?

Persoalannya sekarang bangkit untuk menetang siapa?Nak guling siapa? Nak bunoh siapa? Yg saya nampak jika berlaku pertembungan yang hancor orang melayu kerana akan bertembong dengan Askar Melayu Diraja dan Polis Diraja. Apakah Askar Melayu dan rakyat bernama Melayu Islam perlu bertembung ? Kerana kita yakin bangsa lain takan bersama lihat sahaja apa berlaku dihadapan Istana Perak siapa yg tidur diatas jalan ? Melayu atau cina . Negara ini negara Islam Melayu disini semuanya Islam, Islam diMalaysia semuanya Melayu kecuali ada seorang sahaja yg tak mahu mengaku dia melayu itu pun di Kelantan kesian dia seorang didunia ini tak ada bangsa nak tahu namanya NIK ABDUL AZIZ yang ni tak boleh buat apa-apa dah nyanyok sangat-sangat Dah....

Kepada pehak keselamatan anda semua dimana ya? Kenapa takut sangat dengan puak.puak ini,Negara ini hak RAKYAT bukan hak pelampau politik yg ada sekarang ini. DEMOKRASI amalan kita tak perlu menggunakan kekerasan nak jadi pemerentah. Kepada pehak Polis jangan tunduk sangat pada puak pelampau ini kerana tak ramai pun RAKYAT menyokong kerja gila Politik liar mereka ini,dan kepada KDN kemana perginya MENTERI DALAM NEGERI maseh dok berangan nak jadi Tim Presiden Umno ke! buat kerja ini bagi selesai, kalau rasa tak boleh duduk kerusi ini bagi pada orang lain pula jangan kerana 2-3 suara pengkhianat ini 27 juta rakyat akan menderita Selamatkan Perlembagaan Negara . Selamatkan Islam Agama Rasmi Negara . Selamatkan hak Keistimewaan Orang Melayu. Selamatkan RAJA.RAJA MELAYU Baru Semua Selamat Drp: Othman mohd Tim Pengurusi Perkasa Daerah Lms Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.