Ahad, 6 Mac 2011

TERIMA KASIH RAKYAT MALAYSIA

Balik laaa Pak Longg OOiii
Syukur kepada Allah kerana dengan kehendakNya juga lah BN menang lagi dalam 2 PRK kali ini. Ia membuktikan rakyat Malaysia menolak perjuangan Pas yang hanya menipu rakyat. Pengikut Pas dan Pemimpin Pas kuffur nikmat Allah dan cuba menjatuhkan sebuah kerajaan pimpinan pihak yang benar. Tak lain dan tak bukan DYMM YDP Agong.

Umno dan BN telah diberi mandat oleh pengundi untuk meneruskan kesinambungan memerintah negara ini. Pas menderhaka kepada Raja dan cuba mengenepikan Institusi Raja daripada Perlembagaan Persekutuan. Di hadapan mereka berpura-pura menghormati Raja, di belakang Raja di hina.

Malaysia sebuah negara Islam tetapi cuba dinafikan oleh Pas. Allah  murka dan benci Pas. kerana memutar belitkan Al Quran dan Hadis. Menghina Nabi Muhamad SAW secara tanpa sedar. Pas menjual agama Islam kepada Kapir Harbi.

Hanya mereka yang makan najis dan minum air selipar tok wali Pas sahaja yang setia dan fanatik kepada Pas kerana pendek akal dan ditutup pintu hati mereka oleh Allah.

Insaflah wahai Pas, Umno bukan Ahzab, Umno bukan kafir , Umno tidak kuffar nikmat Allah. Itulah punca Allah membenci laknatullah Pas.