Khamis, 28 April 2011

AMK kenapa sibuk nak saman blogger? Kalau AMK dah menafikan ia bukan Anwar , buat apa nak kecoh, Buat lah laporan polis atau PKR sendiri menangkap pelaku dalam video tersebut dan serahkan kepada polis,




AMK perlu takut dan risau sekiranya pelaku tersebut ialah Anwar. Ini kerana ia akan menyebabkan parti Pkr dilabelkan sebagai mempunyai ketua yang tidak bermoral.





PKR Youth wants to sue blogger
By LESTER KONG

lester@thestar.com.my

SEPANG: PKR Youth wants to sue a blogger that accused party adviser Datuk Seri Anwar Ibrahim of being in the sex video released by the Datuk T trio.

PKR deputy information chief Rozan Azen Mat Rasip said they would take the blogger, who writes under the name Papa Gomo, to task for not removing part of the video clip from his website.

“The writings on the blog are also clearly malicious towards Anwar. It is a challenge for us to determine who is really behind it,” Rozan told reporters after meeting an investigating officer from the Malaysian Communications and Multimedia Commission (MCMC) yesterday.

“The officer said they (the MCMC) needed to identify the blogger before further action could be taken,” added Rozan, who lodged a report with the commission against Papa Gomo and several other bloggers on April 5 for posting the trailer of the video depicting a man who looked like Anwar having sex with a foreign prostitute.

Rozan said the officer told him that at some point the clip would have been removed from the blogs.

“But after checking this morning, I found that the video was still active and new postings have been put up on the Papa Gomo site,” said Rozan.

He urged Information, Communications and Culture Minister Datuk Seri Dr Rais Yatim to take stern action against such bloggers.

Anwar lodged a police report on March 22, saying that he was not the man in the video.

2 ulasan:

  1. Dah takut le tu.... takut keburukan Anwar habis terbongkar.

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. Hehehehe...
    Cuba bayangkan kalau video tu pelakonnya pemimpin UMNO?...puak2 ni jugak ler yg hebat berkempen....hahahah

    Heran aku ngan pelawak2 bodoh PKR ni.
    Mak bapak bazirkan duit hantar belajar tinggi2, tapi akhirnya bodoh & banggang jugak?.
    Yang cerdiknya mereka2 yg belajar setakat darjah 6 ngan SRP jer....hahaha

    Bila belajar tinggi2 pemikiran jadi statik,kononya bila belajar tinggi2 maka ilmu berkembang. Berkembang apanya? makin teruk adala..sampai kebenaran pun dinafikan. Itulah terjadi pada mereka2 yg kononya berasa diri cerdik, tetapi sebenarnya bahlol.

    Cerdiknya didalam bab2 menipu, bodoh dan bahlolnya menolak kebenaran.Rosak manusia macam ni. Baik belajar setakat darjah 6 sahaja, sekurang-kurangnya mereka2 ini banyak berfikir untuk meneruskan kelangsungan hidup.

    FAKTANYA : Orang yang berjaya didalam dunia ini semuanya datang dari mereka yang tidak berpelajaran tinggi?. Mereka gunakan otak dan usaha mereka untuk berjaya. Itulah keistemewaan mereka.

    Bukan seperti mereka2 yg terpelajar, ikut buku untuk berjaya, Hakikatnya mereka gagal dalam hidup. Maka inilah terjadi kepada puak2 bangang PR ni. ADA OTAK LETAK KAT BONTOT.

    Baik bagi kat lembu2 yang berkeliaran di tepi jalan, kurang2nya makhluk ni boleh berfikir apa aku nak makan selain dari rumput.....hahahaha

    BalasPadam