Sabtu, 2 April 2011

Anwar dan penampilan dirinya dahulu dan kini





YB Dato Seri Anwar Ibrahim sejak akhir 70an lagi merupakan seorang lelaki yang handsome dan jambu. Pakaian  baju kot berkolar cekak musang menjadi indentitinya satu ketika dahulu. Selain itu, songkok tinggi menjadi imejnya sehinggalah menjawat jawatan TPM.

Rambut Anwar sentiasa hitam walaupun sudah berusia lebih 60 tahun. Jika diperhatikan sekarang ini, Anwar sudah tidak lagi memakai spec mata, mungkin dah mendapat rawatan dari Permata Hijrah atau telah pun buat rawatan laser ataupun dah pakai kontek lens.

Menurut rakan-rakannya Anwar seorang pengunjung spa untuk merawat diri dan menjaga penampilannya sebagai lelaki metroseksual. Tidak hairanlah Anwar akan kerap mengunjugi spa diluar negara dan dalam negara.
Oleh itu penampilan Anwar sentiasa segak dan bergaya. Bagaimanapun selepas isu liwat dengan Saiful tercetus dan Anwar mula kehilangan sokongan dan oleh itu, Anwar mula menukar imej daripada seorang lelaki yang bergaya imej metroseksual kepada wajah seorang lelaki yang selekeh dan ala-ala Pas.

Tujuan utama ialah untuk meraih simpati orang ramai. Anwar juga kelihatan gemuk dan boroi. Bagaimanapun selepas terdedah isu rakaman seks disebuah hotel atau kondo mewah. Anwar mula risai dengan susuk tubuh badannya. lihat gambar atas, betapa boroinya perut Anwar.

Hari ini Anwar mula mengawal makan, jika ada jamuan, Anwar mula menyentuh sedikit saja kononnya isterinya seorang doktor akan mengawal pemakanannya demi menjaga kesihatannya. Wan Azizah dipersalahkan kerana terlalu menjaga diet Anwar.

Akhir kata , Anwar cukup bijak dalam menangani sebarang kemelut dan masalah. Dalam senyum dan tawa , rakyat akan tertipu olehnya.

So......nak percayakah kata-kata Anwar bahawa perut lelaki dalam video itu boroi dan perutnya yang sebenar tidak boroi......Dey Anwar....Perut mana ada tulang selangka macam dada. Hang tarik nafas, kempis lah dia,,,,kalau duduk dan dalam keadaan merangkak baru nampak perut yang boroi tu.......Kata orang Penang....Peerah Mabuk,,,