Rabu, 13 April 2011

ANWAR OH ANWARL KU SANGKA SORANG RUPANYA RAMAI SEPERTI KAMU

ANU DIDAHULUKAN ... ANAK ORANG DIBALUN ! ... BESAR PUNYA HARAM CALON PKR DUN SATOK NI !

Jika mengikut kelulusan, ternyata memang hebat benar calon PKR DUN Satok, namapun Ustaz Ahmad Nazib. Berkelulusan dalam bidang syariah ... sekali mata memandang, dunia sememangnya indah. Dua kali memandang, rupanya memang haram jadah! (Pakai songkok tinggi macam orang UMNO!)

Anak gadis yang masyuk dilamun cinta dibedalnya. Apabila sudah berbadan dua, maka berlarilah kedua pasangan berkahwin di Siam untuk menutup onar dimuka keluarga. Cukup cantik, kepimpinan melalui tauladan! ... gaya sebenar kepimpinan Anwar 'Papa Ganas' Ibrahim. Bedal dulu ... selamba kemudian!





Kasihan anak gadis bernama Dayangku ini, sanggup menyerahkan jiwa dan raga sehingga lahirnya anak yang tidak berdosa dan dinafikan haknya oleh ayah durjana. Punyai latar belakang berpendidikan hebat dan tinggi ilmu agama ... rupanya sama seperi Anwar OmegaMania!

Penduduk setempat sudah mengerti sikap dan sifat anak menantu hantu ini. Kempen pilihanraya Ustaz Ahmad Nazib hanya dihadiri 70 orang tetamu termasuk AMK Sam Ketot. Sibuk benar berceramah calon PKR ini ... tonggeng terbalik dihina maki hamun Pehin Taib Mahmud dan wakil rakyat DUN Satok, Abang Amar Johari. Rakyat tidak hadirkan diri kerana sudah mengetahui siapa sebenarnya 'Jembalang PKR' ini!





Kalau si ibu punya anak seperti Dayangku pastinya dia akan menangis dan menyesali kemusnahan hidup anak gadisnya yang gagal dalam rumahtangga dek sikap anak menantu yang jadi kacang hantu. Sampai kini kisah hidup Dayangku belum terbela kerana bergantung tak bertali, bukannya tidak redha pada takdir tapi ...

Ialah ... macam pemimpin utama Pakatan Rakyat, apa kira halal haram! Depan belakang boleh taram!