Rabu, 20 April 2011

Lagi Pecacai Pas Hina Islam Sarawak

Berikut ialah komen yang  diterima oleh pecacai Pas yang tak faham politik dan tak faham agama, Kononnya dialah lebih Islam dari orang Sarawak. Sah lah dia ni mangkok ayun yang tak pernah kenal budaya dan adat-adat orang Melayu Sarawak. Kita tunggu lah satu hari nanti kalau dia berpeluang jadi anak angkat orang Sarawak baru dia malu sendiri.

melayu sarawak memeang tolak pas sbb org melayu serawak x faham Islam sepenuhnya tapi yg syoknya adeke melayu sarawak terima umno untuk pengetahuan kome umno x boleh masuk langsung ke sarawak walaupun dapat 5 biji telur dapatjua hasilnya tapi jika parang yg dilontar terhadap umno ape jadahnya. he.......... 

Ada beberapa persoalan yang dia tak faham bab politik, dia ingat bila Pas masuk Sarawak bermakna Pas menang, bila Umno tak masuk Sarawak , Umno gagal. Sebenarnya wahai mangkok hayun Pas. Parti Komponen BN tak akan masuk campur dalam Sarawak.

Di sana kita sudah ada parti komponan yang terdiri daripada 4 parti yang bersama BN. So Umno tak perlu masuk ke sana, 4 parti dalam BN kira dah kuat , sebab tu Pas , Dap dan Pkr tak mampu mengalahkan BN di sana.  Mana parti di sana yang mahu bekerjasama dengan Pas, Pkr dan Dap? Jawapannya zero.... elek pocit.

Awak ingat Umno berjaya masuk Sabah tetapi gagal masuk Sarawak gitu?

Awak silap laaa......Umno masuk Sabah lain ceritanya....Tu laah. awak sempit dan tak tahu sejarah politik, sebab tu sampai sekarang Pas kata Umno jual Singapore kepada Cina.

Pas bertanding 5 kerusi dapat teloq pun tak sedaq diri lagi,,,,memang Pas bangap. Oppps satu lagi...Pas amat bodo bila berkempen membantu Dap di Sibu, Miri, Bintulu dan lain-lain tempat.  Nak tanya , Ada Dap kempen kat calon Pas?