Isnin, 2 Mei 2011

Buat Billboard untuk alih isu seks Anwar Ibrahim

RM600,000 duit rakyat Selangor hangus..!!! Apa kata orang Selangor? Seronok?

Sebanyak RM600,000 telah diluluskan Kerajaan "mak bapak Khalid Gagap dan DAP" Selangor untuk memasang sebanyak 56 papan iklan di seluruh negeri itu hanya semata-mata untuk memenuhi kempen bodoh "mansuhkan ISA"!

RM600,000 itulah harga yang perlu dibayar oleh seluruh rakyat Selangor untuk memenuhi nafsu bongok DAP dan Khalid Gagap. Buatlah! Buat banyak-banyak! Takkan 56 papan iklan saja? Buatlah banyak lagi. Buat 560 papan iklan ke, 5600 papan iklan ke..alah! Bukannya pakai duit Pakatan Haram pun...pakai duit rakyat Selangor jugak!

Nampak sangat Khalid Gagap hanya menjadi boneka DAP meskipun dia yang menjadi Menteri Besar Selangor. Nampaknya penyakit Nizar di Perak telah berjangkit pada Khalid Gagap di Selangor. Kenapa saya sebut dia boneka?

Sebab...ISA sudah lama wujud di Malaysia. Sebelum ini Khalid ditugaskan di PNB, dan dia tidak pernah menyentuh soal ISA, apatah lagi berjuang membantah Akta Keselamatan Dalam Negeri itu. Namun, setelah menjadi MB Selangor, tiba-tiba saja dia mambantah ISA? Jelas sekali Khalid Ibrahim hanyalah BONEKA DAP.

DAP sudah lama berjuang membantah ISA. Maklumlah, mereka orang Cina memang suka melanggar undang-undang dan membuat provokasi melampau berbau perkauman. Contohnya peristiwa 13 Mei dahulu. Kerana provokasi kaum merekalah maka Malaysia tercemar dengan huru-hara yang mengancam keselamatan rakyat negara ini ketika itu.

Dengan terhapusnya ISA, maka bolehlah DAP, dan para pembangkang lain mencetus kekecohan melampau, menyentuh sensitiviti yang tidak boleh dipertikai di mahkamah dan mampu menyebabkan krisis perkauman mengikut acuan kehendak mereka. Itulah yang DAP mahu selama ini. Alasan lain hanyalah "alasan bodoh" semata-mata.

Macamana rakyat Selangor? RM600,000 duit anda semua hilang begitu saja kerana papan-papan iklan bodoh agenda DAP, seronok? Haaa..lain kali undilah Pakatan Haram tu..."selamat" duit anda! Seperkara lagi, cuba check syarikat mana yang dapat tender buat, pasang dan cabut papan iklan itu nanti...
Posted by DukeOfUMNO at 11:59 PM