Rabu, 25 Mei 2011

Haram Pas makan duit kerajaan



LIHATLAH DAN DENGARLAH SENDIRI USTAZ PAS BERCAKAP DAN MENGHINA MUFTI. APA KE JENIS MANUSIA PAS PIS PUS NI?

TM nak mencabar semua Imam Pas yang dapat elaun tiap-tiap bulan supaya memulangkan kembali wang tersebut kepada kerajaan negeri Perak segera termasuk yang dah diambil gaji sejak mula bertugas.

Ustaz Othman, Manolito dan ramai lagi ustazah Pas yang makan gaji dengan kerajaan supaya letak jawatan . jangan makan duit haram.


Kepada yang ambil duit Yayasan Perak, duit biasiswa anak negeri pun kena pulangkan balik.


Nenek yang terima wang bantuan kebajikan pun sama. pulangkan.  Senang cerita adalah haram makan wang kerajaan.  

Blogger Manjung Mari yang sakit dan masuk hospital kerajaan pun kena muntah balik makanannya kerana makanan tu haram. besi-besi yang dah masuk dalam kaki dia pun adalah duit haram. 


Nizar Jamaluddin pun guna gelaran Dato Seri pun haram sebab duit yang buat pingat tersebut adalah duit haram.

9 ulasan:

  1. Makan anjing la kan...dah diberi makan, gigit tuan balik. Handal sangat, kerajaan haram buat apa kerja dgn kerajaan, mentedarah dari duit kerajaan yg 'haram' tu bagi anak bini makan tak haram ke? Jangan cakap aja...buktikan dengan tindakan. Berhenti kerja!Kerja sendiri toreh getah lagi mulia.

    BalasPadam
  2. Kalau duit semua datang dari kerajaan haram maka haramlah jadi yang hangpa bagi makan anak bini hangpa dengan duit haram maka haramlah nasi,kereta, minyak yang hangpa isi dalam kereta nak pi masjid,surau tu pun haram, Maka keseluruhan hidup hangpa adalah haram. Benih yang hangpa bagi kat isteri hangpa pun haram. anak hangpa pun anak haram. keturunan hangpa pun keturunan haram. kehidupan yang hangpa lalui pun haram. maka haramlah jadinya orang PAS yang jadi imam masjid dan surau terima duit kerajaan. Begitu pun dengan Kelantan duit perutukan dari kerajaan pusat. Bayar gaji MB pun pakai duit haram. Apa nak di kato.....

    BalasPadam
  3. haram-maram ni apa cerita, semua kira ok . lu olang taipen lagi manyak babi loo..

    BalasPadam
  4. lu memang lawaklah, macam bendul. bodoh tak boleh diajar.

    BalasPadam
  5. Fatwa Ularmak bodoh! Ahaks.

    BalasPadam
  6. ..heheheheheheh..cakap tu biar betul..mana pergi wang Tabung Memali..kutip wang merata tempat untuk bantu balu dan anak yatim kononnya..last last masuk poket pemimpin jihad yg jahat..harap janggut je panjang tapi akal pendek..pi jilat juboq DAP lagi bagus....

    Jilat KFC

    BalasPadam
  7. penganut PAS memang macam tu! cakap tak serupa bikin. kalau bab mencaci-fitnah depa memang handal!

    BalasPadam
  8. assalammualaikum..
    saya sebagai orang taiping, malu dengan penulis neh.. pelik la, ko nie belajar kex? sedara, duit gaji kerajaan Malaysia,tak timbul Umno or sapa, e2 KERAJAAN MALAYSIA. bukan KERAJAAN UMNO/BN, kena faham konsep la. Duit gaji tue dtg dr cukai, bukan KANTUNG AHLI UMNO, so jgn menulis benda yang kita xtau. Camni la der, apakata sedara gi belajar balik, erti DEMOKRASI, KEPIMPINAN KERAJAAN, SUMBER & PENGAGIHAN KERAJAAN MALAYSIA, ok? then sedara tulis balik, kalau bagus, wat permohonan maaf atas kesilapan artikel BODOH sedara diatas, tolong jgn tipu orang ramai k.
    sekadar berkongsi & menasihati~

    -Pemuda UMNO Bukit Gantang-

    BalasPadam
  9. anak melayu islam malaysia8 Ogos 2011 9:41 PG

    kerajan pemerintah tu dr parti mana yop. kalu dah kata BN tu semuanya haram so x kira ler diut tu mai dr maner. kira haram la jugak. haram kalu dah campur halal, semuanya jd haram yop. kena kira semua tu. cakap2 tulis jgn x guna otak.

    BalasPadam