Isnin, 23 Mei 2011

TM nak simbah cat bukan lagi cili kasi taruk

Pertama kali aku nak simbah cat ke dalam cili kasik taruk yang ditulis oleh House PK supaya tak boleh makan lagi......nak makan apa sudah masuk cat...Kalau makan sure keras kojol.

Di Perak YB Dato Ahmad Maslan sudah pun bagi peringatan last warning, peruntukan sudah turun, buat lah program, pemimpin turun jumpa rakyat.

Pemimpin pun kena lah dengar pesanan En Mat Maslan. Duduk lah berhimpun lah, fikirlah strategi dan susun jentera perang. Jangan lah dok lena lagi. Bubu kita dah banyak pecah kena serang memerang.

Dah serang dan robek depa bubuh katak hijau yang mampuih, bila mampuih lalat hijau pulak yang hurung.

Tak kan nak kena sepak pungkok baru nak buat kerja. PRK sudah stop, konsentrit lah kat PRU 13. Apa pun jom kita tengok apa pula kata House PK.


Hari ini juga TM mengesan sejak beberapa hari Malaysiakini menjadi semakin ganas dan gila menyerang BN. Tak kan tak ada tindakan kut. ( H2O ) kena tunjuklah taring sikit..dok sengih tunjuk misai saja orang gelak saja.

Wiki Leak pun dah mula pecah pekong.  Leak konon, rupa-rupa dok pembohong saja. sekarang wiki leak dan jadi wiki weak leak lick

Wiki Weak Leak Lick