Rabu, 29 Jun 2011

Biarlah bersih buat demo. Lgpun its good for the political lanskap in Malaysia

Tak payah kaji or bagi amaran . . . Yg patot kita kaji ialah mengapa rakyat malah ahli umno sndiri dah meluat dan menyampah kpd umno terutama pemimpin umno yg tak abis takbor dan bongkak dgn kedudukan dan kemewahan . Rakyat tidak bodoh utk menilai perjuangan pemimpin umno yg berkiblatkan kemewahan. . Rakyat dpandang sebelah mata. Dah 63 tahun lbh umno menguasai tp masih ramai yg merempat dan 2007 adalah manifestasi kpd suara rakyat yg memberi isyarat akan kegagalan umno. Mulai detik itu hingga hari ini. . Wat has umno change? Or done? Sekor berok tu pun umno tak boleh nk handle apatah lg berok2 yg akan bkumpul pd 9 july ni. . Umno fails to deliver perjuangan tp rakus mencari peluang . . Umno hanya mendengar mereka yg ada jawatan.tetapi umno lupa mereka yg berjawatan dan berkepentingan ini tidak betah utk mengangkat maruah perjuangan parti. Jongos2 mcm kita ni lah dpertanggungjawabkan utk mati atas nama perjuangan. . Mereka d atas. . . Telog pun takda utk berjuang tp kalu peluang. . Mereka yg wahid. Bersihkan umno yg tidak bersih perjuangannya bru lah bersihkan org lain. . Sepatah kata utk d renungkan. . Wat have we to lΓΆose. . . bcos. . . we have lost almost everything. . by Esdee. . .
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

4 ulasan:

  1. Salam. Berubahlah UMNO sebelum terlingkup. Kalau terlingkup, biarlah Perkasa pulak jadi parti baru di Malaysia ni.

    BalasPadam
  2. Bro,
    Brader ni ston ganja ke..sebab cakap tah apa-apa. Merapu tahap gaban..tuduhan kosong. Lain kali tak yah tulis kat sinilah kalau bodoh melantun-lantun macam tu..kasilah sikit fakta..baru org nak percaya..bodohnya org FUKATAN RAKYAT ni sampai kiamat tak habis2...STILL GOING WRONG...adiosss wa berambus..

    BalasPadam
  3. Biar rakyat sendiri buat penentuan, nak ikut perangai pembangkang yang hendak menghuruharakan negara, atau nak selamatkan negara dari huruhara dan kacau bilau!

    BalasPadam
  4. kahkahkah..TM dah marah..
    Kes tak dapat projek ke ni..hehehe..
    Aku pon marah gak..
    Patutnya KDN dah amik tindakan ISAkan dia orang ni yang dah ternyata nak menghuruharakan kerajaan, komunis lagi masuk, campur tangan orang asing lagi..
    Tak dak teloq ka KDN?

    BalasPadam