Ahad, 12 Jun 2011

Fw: PRESIDEN BERSIH BIADAP

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.


From: othman mohamed <othmanmohamed6667@gmail.com>
Date: Sun, 12 Jun 2011 23:06:28 +0800
To: <taipingmali@gmail.com>; <tapakukuhiring@gmail.com>; <norlizaizul@gmail.com>; <rosezie2003@yahoo.com>; <irwanfahmi@hotmail.com>
Cc: <othmanmohamed6667@gmail.com>
Subject: PRESIDEN BERSIH BIADAP

        Seorang lagi rakyat Malaysia yang bernama Ambiga Sreenevasan Presiden Gabungan Pilihan Raya Berseh dan Adil
( BERSIH ) telah membuat kenyataan yang agak kurang ajar seperti ingin mencabar Undang-Undang Negara dengan menyatakan bahawa BERSIH tetap akan meneruskan perhimpunan kali kedua anjuran Badan Pengerak Demokkrasi dan Mobilisasi Pas pada 9 July akan datang.

        Katanya lagi walau pun BERSIH menerima kritikan dan tentangan perbagai pihak termasuk berhadapan laporan Polis yang dibuat oleh pihak yang sayangkan kedamaian ia tidak akan menghalang mereka untuk meneruskan perhimpunan seperti yang telah dirancang, Dengan kenyataan ini sudah jelas mereka ini cuba mencabar pihak berkuasa .

         Kepada pihak berkuasa jangan tunduk pada Pengkhianat Keamanan ini mereka hanya penting diri sendiri Mereka bertindak kononnya Pilihan Raya diNegara ini tidak Adil tetapi kalau Plihan Raya tidak Adil macam mana pihak pembangkang dapat memerentah 4 Negeri,Selangor,Kedah, Pulau Pinag dan Kelantan, mereka ini semua hanya ingin mengharuharakan Negara seperti apa yang terjadi pada tahun 90an

         Difahamkan juga Ambiga telah dikurniakan Gelaran Dato kalau dia masih berdegil dicadangkan Gelaran Dato tersebut ditarik balik  beliau tak layak menerima gelaran tersebut kerana sifat kurang bijak beliau sebagai pengamal Undang-Undang sepatutnya beliau mesti mempunyai sikap yang tinggi nilainya tetapi nampaknyn sifat kurang ajar yang ditunjukan sekarang ini, mungkin sekarang ini beliau telah menjadi pecacai kepada parti Politik tertentu dan sebab itulah sifat kurang ajar kian menjadi-jadi pada dirinya.

          Kepada pihak keselamatan bertindaklah sebelum terlambat  jangan kira siapa kalau melangar Undang-Undang jangan tunggu lama-lama segerakan jalankan tugas tak perlu takut pada pengkhianat-pengkhinat ini rakyat sentiasa bersama Polis, tetapi sekiranya pihak Polis tidak bertindak rakyat akan mengangap Polis takut dan tidak bertanggong jawab diatas rakyat yang memerlukan perlindungan dari pihak Polis.

Drp :Othman Mohd
TPPD Lms    

3 ulasan:

  1. http://lifeisnotafairytaledude.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. Kenapalah penyokong UMNO tak buat jugak perhimpunan membidas Bersih 2.0 ni. Ketua Pemuda UMNO dah tentu boleh gerakkan lebih ramai lagi org drpd bersih 2.0 ni. Biar diorang tahu kat mana letaknya diorang ni...

    BalasPadam
  3. camni jer lah TM setakat keling paria mcm ni 'luput' dimuka bumi ni apa ada pasal he he kalau jumpa ular dan keling maka pukul dulu si keling ni ha ha terbayang aku masa keling ni turun kat tanah melayu akibat dibawa penjajah british..sambil berjalan maka kakinya berbunyi 'kling' akibat pemakaian gelang kaki he he kasi gelang skali lg la KDN kah kah

    BalasPadam