Rabu, 29 Jun 2011

Johari Abdul vs Papa Gomo



Kenapa Johari Abdul attack Papagomo....kenapa tak attack Datuk T

Jika pkr pandai bercakap tentang hak untuk bersuara, kerana marah dengan Papa Gomo. Kekalkan hak untuk Papa Gomo untuk berkarya dan bersuara.

Apakah PKR yang ramai penceramah takut dengan pendedahan yang dibuat oleh Papa Gomo.?

Selama ini Pkr, Pas menfitnah kerajaan BN dan Umno, tetapi Umno tetap cool.

Cuba teliti dua video ini...bahagian 1 dan bahagian 2. jelas menunjukkan Pkr cakap tak serupa bikin...

3 ulasan:

  1. takot Trio kasi buah keras lagi berapi kan mulut biawak ni kepanasan jd gila iseng terus risau peliwat serta penzina dlm video tu tak nak kawan serta xleh jadi calon parti penghianat

    BalasPadam
  2. Salam bro. Kalau dah sah kantoi, jangan terus menipu macam pelakon porno dengan "China Doll".

    BalasPadam
  3. Video sekerat Pornogomo tu mcm hampeh.

    BalasPadam