Sabtu, 11 Jun 2011

Mat Sabu Mat Labu

Siapa tak kenal Mat Sabu, kalau tak terkenal tak boleh lah jadi Timbalan Presiden Pas. Mat Sabu ni pernah kah kita tengok dia pakai kopiah putih macam ahli pas seperti mantan Timbalan Prisiden yang lalu. tak pernah pun tengok macam tu, kecuali jika dia atas pentas.

Kalau diluar negara Mat Sabu selesa berseluar yenky dan berbaju T tanpa kolar.  Langsung tidak bawa imej ulama dalam Pas. Sama seperti Cikgu Pa, langsung tak nampak lebam di dahi.

Sewaktu menjadi adun di negeri Kelantan dulu dia terlibat dengan skandel bersama isteri orang bernama Normah.

Paling best ialah bila pekerja hotel membuat laporan kononnya Annuar Musa sedang berada dalam bilik 121 bersama seorang wanita. Pejabat Agama milik Pas bukan main syok lagi. lalu membuat satu perangkap untuk menangkap Annuar Musa.

Sebelum tangkapan elok bawa jurugambar tv3. Dah siap semua, pintu bilik tersebut diketuk. Terperanjat beruk lah pegawai agama dari kalangan orang Pas apabila di dalam bilik tersebut ialah Mat Sabu dan isteri orang yang bernama Normah. Nah siapa yang kena getah. Allah benci Pas.

Kesian Normah setelah berkahwin dengan Mat Sabu untuk beberapa bulan bagi melepaskan nafsunya. Normah diceraikan. Nasib baiklah bekas suaminya bersimpati dan berkahwin semula dengan Normah.

Jika tidak jadilah Normah seperti kisah wanita Perancis yang menjadi habuan sex pemimpin Pas sampai jadi gila. Apa tidak main nikah cerai nikah cerai. cukup 3 bulan edah orang lain pula balun. Sebab itu Pas boleh di samakan sebabab Parti Amalan Seks Bebas.

Mat Sabu dimaklumkan mempunyai seorang teman wanita dari jenis Chian dolll dan mungkin tak semua orang tahu bahawa Mat Sabu ialah Presiden Syiah Malaysia.