Selasa, 7 Jun 2011

Mat Sabu mula menfitnah BN kaw kaw



Mat Sabu mula naik tocang bila menang jawatan Timbalan Presiden. Kalau Malaysia sebuah negara diktator, sudah lama Mat Sabu duduk dalam tahanan seperti pembangkang di Singapura. Kalau diktator, Pas tak akan menang di Kelantan. Kedah, Penang, Perak dan Selangor.

Satu lagi, kalau Malaysia negara diktator, tidak ada seorang pun pemimpin Pas dibenarkan memandu kereta Lexus, Mercedes, atau pun tidak dibenarkan berbini banyak. Hari ini Pemimpin Pas hidup mewah dengan menipu pengikut dan rakyatnya.

Mat Sabu mulut cabul dan mulut celaka sudah lama mampos ditembak oleh pemimpin diktator. Hari ini walaupun bertan-tan hujah celaka mulutnya menghina kerajaan BN, dia masih hidup dan boleh berkhalwat dengan bini orang.


Apa punya bodohnya kepala otak Mat Sabu. Bila BN menjadi sebuah negara yang mementingkan kebajikan kepada rakyat seperti subsidi yang tinggi terhadap minyak dab bahan keperluan makanan kepada rakyat.

Pas jangan berdolak dalih dalam istilah negara berkebajikan. Setelah 3 tahun memerintah Kedah , Perak, Penang dan Selangor apakah kebajikan yang mereka buat?

Di Selangor terkini daripada 240 orang yang menerima biasiswa Yayasan Selangor, hanya 14 sahaja orang Melayu. Ada ini negara berkebajikan.

Kedah dan Pulau Pinang, tarif air dinaikkan , apa kah itu kebajikan.

Mahfuz Omar YB kepala batu lebih buruk dan dangkal akalnya. YB yang dahilu seorang signal man di lapangan terbang Subang kini sudah besar kepala dan bongkak.

Pas ternyata dengki dengan usaha murni kerajaan selama hampir 60 tahun membangunkan negara dan rakyat. Dunia telah mengakui bahawa Malaysia sebuah negara yang berjaya membangun dan maju di bawah pemerintahan BN.

Mat Put berkata bahawa konsep negara berkebajikan ialah konsep menitik beratkan konsep kesejahteraan. Memang sah Mat Put buah jambu tiga serangkai, buta perut tak dak akai kerana mempunyai persepsi yang kabur terhadap konsep negara berkebajikan yang mereka sendiri menciptanya.

Mengaku sahaja lah bahawa menukar konsep Negara Islam kepada Negara Berkebajikan adalah kerana Negara Islam tidak ada dalam perlembagaan Pas. Ini diakui sendiri oleh Nizar Jamaluddin di Dewan Rakyat Perak.  Mat Put perlu baca  semula perlembagaan Pas, ada atau tidak ayat negara Islam.

Mat Sabu dan Mahfuz mengaku sahaja lah bahawa Pas terpaksa akur dengan kehendak Dap dan terpaksa menggugurkan istilah Negara Islam dan sebagai ganti untuk terus menipu pengikutnya Pas terpaksa menggunakan istilah baru iaitu Negara Berkebajikan.

Di Selangor Jabatan Kebajikan Masyarkat telah membelanjakan lebih RM150 juta untuk membantu  rakyat negeri itu yang memerlukan bantuan, berapa juta pula kerajaan berkebajikan Selangor Pas, Pkr dan Dap hulurkan? Tak sampai  RM 20 juta pun.

Justeru, Pas haruskan  malu dengan agenda pembohong rakyat selama 57 tahun.  20 tahun Pas memerintah Kelantan, habis hutan balak, tetapi ke mana perginya wang . Rakyat Kelantan kekal miskin, ekonomi tidak berkembang. Ramai rakyat Kelantan terpaksa berhijrah ke Lembah Kelang dan Johor untuk mencari rezeki. Apakah itu kebajikan dan kesejahteraan yang diberikan oleh Pas Kelantan?

Setiap hari kita sentiasa berdoa agar diberikan kesejahteraan di dunia dan akhirat.  Hanya mereka yang bersyukur akan nikmat Allah akan merasa rahmatNya. Mungkin Mat Sabu dan Mat Put tidak pernah merasa nikmat dan rahmat Allah. Sebab itu lah apa sahaja yang keluar dari mulut mereka berdua tiada bezanya daripada mulut setan yang tidak tahu bersyukur.

Nyah kau Mat Sabu dan Mat Put dari bumi Malaysia, pergi lah kau ke Afrika, ke Papua, Ke Palestine atau ke mana-mana sahaja yang engkau sukai.