Khamis, 23 Jun 2011

mStar Online : Gobalakrishnan Cabar Anwar Serah Sampel DNA, Jam Omega Sebelum Bersih 2.0

mStar Online : Gobalakrishnan Cabar Anwar Serah Sampel DNA, Jam Omega Sebelum Bersih 2.0

Anwar yang sedang gusar, gabra, seram sejuk sedang berusaha untuk merampas kerajaan secara demontrasi jalan raya pada 7 Julai 2011. Anwar sudah beberapa kali cuba untuk menggulingkan kerajaan dengan demontrasi tetapi ternyata usahanya sia-sia belaka. Ini kata orang yang pernah terpengaruh dengan kata-kata semangat beliau tahun 70an..

Ketika itu , Anwar memang anti Cina dan anti India. Budak-budak yang percaya dan terpengaruh dengan kata-kata semangat , bila balik pakat asah parang sebab nak balas dendam kes 13 Mei. Itu lah Anwar yang munafik...Habis dinding bilik air di masjid dan surau tertulis perkataan-perkataan bodoh yang diajar oleh Anwar.

Anwar mahukan pengikutnya tidak berundur dari Kuala Lumpur untuk beberapa minggu sehingga tuntutan dilayan. Porah....sapa nak layan tuntutan gila. Nak pakai dakwat kekal? pergi lah tanya dengan ilmuan islam. boleh kah kita yang majoriti Islam nak bertatu dengan dakwat kekal yang tak tahu bilakah dakwat itu akan hilang dari jari atau tangan kita.

Sudah tentu hanya Ambiga dan Mat Sabu sahaja yang sanggup jari mereka ditandakan dengan dakwat. mak cik dan tok aji di kampung yang tahu hukum hakam dalam agama sudah tentu akan menolak cadangan Pas yang gila ini.