Selasa, 28 Jun 2011

Rally Jijik kena gertak dengan pemuda Patriot

Kita semua maklum bahawa pembangkang telah merancang satu rusuhan dan akan bermula 9 Julai depan.

Tujuan utama ialah menumbangkan sebuah kerajaan Demokrasi Raja berpelembagaan. Rakyat memilih kerajaan melalui pilihanraya 3 atau 5 tahun sekali.

2008 menyaksikan kejutan besar, di mana 5 negeri jatuh ke tangan pembangkang. Malah 2 PRK Parlimen juga jatuh kepada mereka iaitu Kuala Terengganu dan Sibu.

Jika SPR kotor, sudah tentu BN mengekalkan kerusi mereka. Begitu juga halnya dengan pemimpin BN yang kalah seperti Sammy Vellu, Dr Koh Soo Koon, Kavies dan ramai lagi orang-orang kuat BN yang tumbang.

Itu membuktikan sistem kita betul dan bersih. Pengundi Pos juga dipersoalkan tetapi BN pernah kalah dalam undi pos dan apa isunya tentang undi pos ini?

Bersabit dengan undi hantu, contohnya di Gombak. Azmin menang kerana undi hantu. Sebelum PRU 12, Azmin telah mendaftar ramai pengundi dengan menggunakan alamat yang sama. So , nak kata apa lagi? Anwar menang pun kerana pengundi hantu, di Permatang Pauh pihak BN mengesan pengundi DAP seramai 100 lebih telah menggunakan alamat yang sama. Ini terdesak semasa PRK Permatang Pasir yang mana Salleh Man menang dahulu.

Apa lagi isu? Ooh dakwat kekal. Kita di Malaysia pengundi tak sampai 20 juta rasanya ( sila rujuk SPR), ia berbeza dengan India atau lain-lain negara Afrika atau Amerika Latin.

Kita mempunyai sistem yang canggih. Rekod dan sistem pendaftaran pemilih dibuat secara terperinci dan maklumat dikemaskini dan dipamerkan untuk rujukan dan bantahan jika ada.

Jadi apa kejadahnya nak guna dakwat kekal? Pas dan Mat Sabu 121 tak tahu hukum Islam kah? Orang Islam haram bertatu apa lagi mewarnakan bahagian badan seperti kuku dan sebagainya.

Ish bodo sungguhlah Mat Sabu.

Berikut ialah insiden malam tadi;

Konvoi Pemuda UMNO seramai 800 buah motor yang telah mengegarkan Pejabat PKR telah memasuki Kuala Lumpur sebentar tadi! Sekor pun puak PKR senyap membisu manakala Shamsuliskandar telah mengarhkan amk selangor dan wilayah buat kerana pemuda UMNO menggangu pkr. Macam pondan lah AMK ni!

Ini baru pertama dan akan ada susulan nya lagi. Kita harap pihak PKR cuba cabar sekali lagi Pemuda UMNO. Kita nak lihat tahap Keberanian AMK dalam hal ini!

Syabas kepada Pemuda UMNO dan kalau boleh lepas ni kita kumpulkan lebih ramai lagi bagi memberi peringatan kepada mana mana pihak Pemuda UMNO pantang di Cabar!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.