Sabtu, 25 Jun 2011

SPRM membunuh BN dan Umno.??

Pak Lah telah mewujudkan SPRM bagi menggantikan SPR. Pengambilan anggota atau kakitangan baru juga dibuat, ramai yang masuk dan bergelar pegawai penyiasat, ada gari, ada pistol dan cukup berkuasa, malah polis, kastam, imegresen , jkr, puspakom, jpj, malah semua kakitangan kerajaan takut bila mendengar SPRM. tetapi siapa yang untung?

Paling untung ialah puak pembangkang, Pas, Dap dan Pkr. Mereka sering membuat laporan tentang pelbagai isu dan skandal. Setiap laporan yang dibuat secara betul, mewajibkan satu sisatan dibuat. Jika 80 peratus ada prima facie baru tindakan seterusnya dibuat.  Manga siasatan atau subjek akan dihadap ke muka pengadilan seperti Khir Toyo.

Bagaimana dengan pihak pembangkang yang banyak isu kurap, penyalahgunaan kuasa, kenapa tak ada report dari pro bn. supaya kes mereka melambung di mahkamah seperti yang dibuat oleh Datuk T. Tahniah diucapkan kepada Datuk T, kerana berani menanggung risiko bila mendedahkan kegiatan Anwar yang tidak bermoral. Datuk Eskay adalah rakan rapat Anwar. so nak menafikan apa lagi. memang  1000 peratus pelaku saks itu ialah anwar.

Bab rumah agam Anwar yang bernilai berjuta-juta dollar tu siapa pula nak laporkan kepada SPRM? Harap Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin tampil dan buat laporang polis dan SPRM supaya menyiasat harta Anwar yang bernilai berbillion dollars, (bukan ringgit)