Selasa, 7 Jun 2011

Ustaz Kazim yang dibenci Pas





Satu ketika dahulu Puak Pas sangat menyokong beliau kononnya beliau penyokong Pas. Pada hal beliau tidak berminat dengan politik. Ini lah ulama sebenar.

Kini Pas cukup-cukup bengang dan cukup meluat dengan beliau. Blogger Manjung Mari pernah mencela kaw kaw kepada beliau.

Ustaz Kazim mengakui bahawa beliau pernah diugut dan bermacam-macam cara oleh puak-puak parti pembangkang sehinggakan beliu bercadang untuk mendapatkan khidmat pengawal peribadi.

5 ulasan:

  1. SALAM, BRO INI BUKTI ORANG UGAMA BUKAN MILIK PAS

    BalasPadam
  2. Ustaz Kazim bukan milik parti poitik apalagi pas.

    Ustaz berdiri sendiri atas perjuangan Islam sebagai agama Allah.

    BalasPadam
  3. Syabas Ustaz Kazim. Mari kita tentang puak2 dari golongan PAS yang munafik ini habis2an.Tegakkan kebenaran Islam sejati. Kita lemparkan jauh2 idelogi PAS yang sesat dan karut marut itu. Mari kita seru orang Islam yang cintakan perpaduan supaya bersatu padu bagi menentang puak2 PAS yang mengkhianati perjuangan Islam ini.

    BalasPadam
  4. dulu kat pasar malam selalu keluar ceramah ustaz nie, pastu minggu lepas aku dah tak nampak and dengar lagi ceramah dia dipasang, sian ustaz nie mcm ustaz Shamsuri jugak pure org agama.

    BalasPadam
  5. Ustaz Kazim juga ada menegur pemerintah.itulah ustaz @ ulama yg sebenarnya.

    BalasPadam