Khamis, 1 September 2011

PAS DAN KOMUNIS SAMA






7 ulasan:

  1. umno yg komunisnya, buktinya 3 abdul.....

    BalasPadam
  2. ...yg memulakan hubungan dgn komunis tun razak...pas tu anaknya lawat china pas naik jd pm...noh omar jgk ade berbincang dgn deligasi pkm chona 20 okt...skdar menjelaskan fakta buat TM yg buta dan tuli...

    BalasPadam
  3. oh gitu kaa? dan akhir babak, Pas jadi PKM...

    BalasPadam
  4. apa plk pas jadi komunis, ko dgan umno lah komunis sbb kawan dgn bapak komunis dunia...baru tamat cerita

    BalasPadam
  5. yer ker? habis tu Mat sabu kata Komunis pejuang macam mana pulak

    BalasPadam
  6. Pas sebenarnya telah lama menyokong perjuangan komunis tak payah nak cerita kalau nak berhujah dengan pas kena tengok lidah mereka dahuli takut-takut kita berhujah dengan orang pas yang ada dua atau lebeh lidah didalam mulut mereka macam mana ulama terumpah kayu nik abdul aziz lidah nya bukan dua tetapi lebeh dari dua mungkin !......................................///

    BalasPadam
  7. obm cara bermenulis mcm lenin....ade pejuang kiri dan kanan, tapi yg dipromosi yg kanan je..

    BalasPadam