Sabtu, 14 Januari 2012

Anwar sudah bercakap ranggi selepas bebas dari kes liwat

PM bersama wakil rakyat Larut dan MB Perak di Felda Ijok

Wah bukan main garang si peliwat selepas dilepas dan dibebaskan oleh mahkamah tinggi. Cakap pun dan melambung. Tak rasa gayat ker cakapa macam tu. 

"Datuk Seri Anwar Ibrahim has once again challenged the prime minister to debate him publicly over national policies and the country’s direction."

Dia ingat dia boleh tidur lena ka? Kes tibai China Doll ingat habis gitu saja kah? Pakar dari Amerika pun kata pelakon dalam video adalah Si Peliwat.  RPK pun kata 90 % adalah Si Peliwat.

Muhamad Zahid Mat Arip yang TM temui di Felda Ijok sempena lawatan PM ke Felda yang pertama di Malaysia dengan tegas menyatakan.

"Walaupun mahkamah telah lepas dan bebaskan Anwar beliau tetap dengan pendirian bahawa Anwar adalah peliwat dan main bontot. Pendirian Zahid tak pernah lari walaupun seinci"



Wahai Dato Seri Anwar, kenapa sibuk nak berdebat. Jom kita lawan sumpah laknat.

Najib bersumpah bahawa dia tidak kenal Altantuya dan tidak terlibat dengan kematian Altantuya dan Anwar pula bersumpah bahawa dia tidak meliwat Saiful dan bersumpah tidak melanggan pelacur yang diberikan nama China Doll.

BERITA LAWATAN PERDANA MENTERI KE PARLIMEN LARUT ,