Rabu, 25 Januari 2012

Ayuh kita hambat Chegubard!


Assalamualaikum,

Satu gerakkan yang terang-terang menghina nama organisasi UMNO dinamakan Asal Bukan UMNO yang dibawa oleh Chegubard merupakan satu tindakan provokasi dan juga menghina seluruh ahli-ahli UMNO.

Kita berpolitik ada landasan untuk menghormati lawan, apa sahaja tajuk ceramah dan juga program yang kita lakukan mempunyai landasan yang perlu saling menghormati, tajuk yang mempunyai provokasi seperti ini harus kita lawan dengan kekerasan. Apabila mereka menawarkan cara yang kurang ajar, takan kita boleh melihat dan berdiam diri.

Sudah masanya kita mengajar mereka yang mahu kurang ajar dengan UMNO, sudah masanya sekiranya ada program seperti ini di kawasan anda, sebagai pejuang dan ahli UMNO, tidak salah untuk kita berdepan dengan orang-orang ini.  Selagi mereka tidak mengugurkan Tajuk ABU, kita berhak untuk pertahankan maruah kita sebagai ahli UMNO.

Didalam Tajuk Ceramah dan Program kita, tidak pernah kita nak meletakan tajuk "Tolak PKR" "PKR Kaki Bontot", "PKR Balaci DAP" dan lain-lain.

Peranan Chegubard adalah untuk melagakan orang Melayu dengan Melayu, mereka sengaja tidak meletakkan Asal Bukan BN kerana PKR menjadi balaci DAP dan tugasan mereka adalah untuk berbuat apa sahaja untuk memecahkan sokongan Melayu terhadap Parti Melayu.

Ini satu gerakan perkauman yang di rangka oleh PR dimana mahu mengusik kaum Melayu agar berdepan dengan Hindraf dan juga PKR.

Pikir-pikirkan lah sendiri... Ingat sekiranya mereka sampai di kawasan kamu, seluruh ahli UMNO mesti berdepan dengan beliau selagi Program itu menggunakan nama ABU!

SUARA RAZLAN