Sabtu, 24 Mac 2012

Pelancaran GELOMBANG BIRU oleh Umno Bahagian Permatang Pauh

Pas tukang sibuk untuk menggagalkan program , Islam kah mereka ini?
PAS dan Pakatan Rakyat takut dan Meroyan macam orang Sawan Babi dengan Pelancaran GELOMBANG BIRU oleh Umno Bahagian Permatang Pauh yg berlangsung di Politeknik Seberang Perai yg telah di rasmikan oleh Dato Seri Ahmad Sabri Chik sebentar tadi.

15 ulasan:

  1. Parti oolitik dilarang menyalahgunakan kemudahan awam terutamanya institusi pendidikan dalam sebarang aktiviti politik.
    Semua parti dan ahli parti politik berhak memprotes salah guna ini selagi mereka membayar cukai pendapatan.
    Kalau hang anak jantan dan ada kote encik.nizam,sila.publish komen aku

    BalasPadam
    Balasan
    1. pas boleh pula guna masjid utk politik dan dalam khutbah jumaat pun ada ceramah politik sedangkan yg bina masjid BN cuba kamu fikir...politeknik tu siapa yg bina PAS ke BN..guna akal le sikit hoi..

      Padam
    2. Gunakanlah akal anon @ 02:12am oi!!. Kau ni ada otak jer sebab kau tak ada akal. Samalah kau ngan kambing sebab dia zero akal!!!!.

      Padam
    3. wa ka ka ka ...........ka ka ka ka...Betul tu....Bodoh Piang
      Yusof Aziz

      Padam
    4. ang agy bodoo...

      Padam
  2. tIADA SAMBUTAN.

    PAKATAN jangan susah hati.

    Ptg pauh tolak umno

    BalasPadam
    Balasan
    1. hang yakin ke dgn aljuburi tu nabi tak mengaku umat hang pula terima dia sebagai pemimpin akal kamu tu letak kat mana?

      Padam
    2. hang jangan ingat kmi nak terima pakatan

      Padam
  3. UMNO TAK BOLEH GUNA KEMUDAHAN AWAM? HANYA PAS YANG BOLEH GUNA KEMUDAHAN AWAM.....PUNDEK LUU

    BalasPadam
  4. SEPERTI BARING ATAS JALAN, SOLAT BODO ATAS JALAN DEPAN PUDU RAYA MASA BERSIH 2.0, ROSAKKAN HARTA BENDA AWAM SEMASA RUSUHAN DIMERANG TERENGGANU 2007, DEMO 152 DAN 153, ROSAKKAN PINTU KLINIK DI TANJUNG MALIM DLLL....HIDUP PAS,,,,TAKE BEER...

    BalasPadam
  5. aha..i'm on the middle sight...belah sana pown x belah sini pown x..hmm..pelancaran gelombang biru..klau difikirkan lah..awat buat kt IPt ??? haha..dan satu lgi..klau yang mai hanya 200 orang..baik buat kt mna2 tempat bukan IPT sekolah?? esh3..tapi aku tabit pemimpin umno yang x myokong gelombang nie la..antara YB DATO ARIF SHA..adun yang menang plak 2 ,..dan ketua puteri...dan hampir 50 ketua cawangan << btoi ka x aq x tau..dpt info ja..haha..nmpk nya dato jalil n the geng mcm na nk menang..gelombang biru 200 orang dari 58,000 pengundi..hehehe..n bdk2 pas yg wat demonstrasi 2 mmg patut klau diikutkan..sebab telah mempolitikkan institusi pelajaran..

    BalasPadam
  6. Dia org ni kalau UMNO/BN yang buat walau atas urusan kerajaan semua x betul, diorang ni x pernah x betul,semuanya betul belaka>sebagai raayat kita kena rasional menilai pemimpin,kalau betul kita sokong,kalau x betul xusah.u lah bila dah taksub pertimbangan akal dah x perlu lagi.Pengikut yang taasub menjurus kpd.pilihan yang salah,siapa yg menerima akibatnya?

    BalasPadam
  7. Unquestionably believe that that you said. Your favourite reason
    appeared to be on the internet the easiest thing to keep
    in mind of. I say to you, I certainly get annoyed while other
    folks consider issues that they plainly don't know about. You controlled to hit the nail upon the top and outlined out the whole thing without having side-effects , folks can take a signal. Will probably be back to get more. Thank you

    My webpage atomic email hunter

    BalasPadam
  8. You ought to be a part of a contest for one of the finest
    websites on the web. I will recommend this site!

    Also visit my web-site; virtapay money exchange

    BalasPadam