Rabu, 4 April 2012

Hanya Pas boleh edar risalah propaganda



Petikan blog yang menghentam Perkasa, Jati dan Perkasa


Pas jangan bising kalau ada pemilik restoran, kedai atau apa saja premis yang mengedarkan risalah politik kepada pelanggan atau orang ramai.

Perkara ini Pas dah buat lama dah. Tak kiralah risalah tersebut menghentam atau mengkritik Pas.

Kemunafikan Pas setakat hari ini memang tak banyak kita dengar, sebab Umno tak ambil kisah dengan masalah kemunafikan Pas.

Cuma kalau ada pun adalah daripada bekas-bekas ahli Pas sahaja. Mereka berani mengkritik dan mendedahkan kan keburukan Pas. Antara yang pernah menghentam Pas ialah Prof Mat Nor Deris. Cikgu Non dalam penyelewangan tabung memali. Ustaz Omar Khalid penulis kitab tafsir mubin yang memberikan taraf tok guru kepada Nik Aziz.

Dalam isu risalah di atas ia adalah petikan dari blog PerakPRU13. Oleh kerana doa tersebut adalah asalnya daripada doa Pas dan blogger tersebut menukar dan menterbalikkan ayatnya daripada doa hentam Umno kepada menghentam Pas.

Blog Pas menghentam blog berikut kononnya pemilik blog tersebut mengedarkan risalah bodoh kepada pelanggan. Kalau Pas kata itu risalah bodoh, bagaimana pula dengan risalah yang mereka edar kan seperti gambar di atas?

Doa ini asalnya daripada PAS yang ditukarkan perkataan Pas menjadi Umno

Blog ini mejadi rujukan http://perakpru13.blogspot.com/