Isnin, 9 Julai 2012

Abby Inspektor shahab buat kecoh di Kamunting

7 ulasan:

  1. sejak bila dia ni jd wakil rakyat..bercakap untuk rakyat..baru semalam masuk politik dah pandai cakap mcm2..dah tak laku jd artis nak cari glamour jadi politikus plak..sudah2 la tu Abby oiii..baik jaga anak2 kat umah tuuu...

    BalasPadam
  2. IQ zero punya abby. Bodoh bangat betina ni lepas masuk pas.

    BalasPadam
  3. Mai tepen buat taiko pulak Abby tamby ni.. patut la Norman tak mau kat dia.. dok sokong PAS

    BalasPadam
  4. Satu lagi kempen untuk mengujudkan gelombang anti kerajaan bagi isu ISA nampaknya gagal lagi. PM dah umumkan untuk memansuhkan ISA, tunggu sajalah. Kerajaan BN tak mcm pakatan dok asyik cakap kosong, tapi setiap janji ditepati.

    Bagi penyokong mcm Abby ini kita tolak tepilah sebab orang baru mestilah kena tunjuk hebat sikit. Lagi pun dia juga dah gian tu lama tak berlakon depan kamera. Bagilah can.....he he.

    Buat Abby ingatlah pepatah "habis madu sepah dibuang"
    begitulah nasib yg bakal dialami oleh anda....orang pas hanya mahukan glamor anda saja tapi lepas tu bersedialah untuk dicampakkan ke longkang....

    BalasPadam
  5. bercakap untuk rakyat konon. tahu kenapa ebby masuk pas? sebab masa jadi artis dulu dia banyak banyak dosa. menyundal sana-sini. tu sebap dia masuk pas. mahu minta hapus dosa kat nik azis tok guru nyanyok.

    BalasPadam
  6. suruh je perempuan tu tengok ape yang ada kat dalam tahanan tu. kalau bercakap macam pandai tapi haprak...bodoh tak bertempat. meluat pulak aku tengok ye...

    BalasPadam
  7. itu semua org melayu tak sedar diri...bodoh ..bahalol...terutama pompuan tu.....cakap pun berterabur....macam org mabuk ......tiuiii.......

    BalasPadam