Selasa, 17 Julai 2012

Jom baca pendedahan terbaru mangsa liwat

"Saya sangka beliau cuma nak jumpa saya untuk berbual-bual..."

"Pada mulanya beliau cuba menjarakkan diri dari saya..."

"Kami mula berbual perkara biasa aje..."

"Beliau tanya, saya pernah main ke..?"

"Saya tanya, main apa..?"

"Beliau kata, main belakang..."

"Saya tak faham, sebab saya tak sangka beliau maksudkan ialah memasukkan kemaluan beliau ke dalam dubur saya..."

"Saya rasa dingin, saya mula silakan kaki saya atas katil..."

"Beliau yang duduk di atas kerusi solek lebih kurang 5kaki dari saya terlihat anu saya dari luar..."

"Tiba-tiba beliau senyum miang..."

"Beliau terus menerpa saya dengan rakus..."

"Saya tak mampu melawan kerana beliau sangat bernafsu..."

"Saya akhirnya tergoda juga kerana janggut beliau yang kasar telah menggesel tangkuk saya..."

"Saya tak mahu, saya memang tak rela..."

"Tiba-tiba saya terbogel dan anu beliau tertusuk ke dalam anu saya..."

"Nasib baik beliau pakai kondom..."

"Tapi... Saya ternoda... Hu hu hu... Saya malu... Malu dengan teman-teman... Malu dengan keluarga..."