Ahad, 22 Julai 2012

Si Fakir miskin dihalau, Abby Abadi dijulang dan ditatang

Ya Allah, kesian aku tengok si fakir yang menadah tangan dihalau oleh Jabatan Amal Pas. Inikah yang dikatakan parti berkebajikan?

Perhatikan gelamat mamat Pas yang dok mengurat Abby...terangkat-angkat kerusi nak dekat dengan Abby dan Janda tu pun sampai tak sedar tefefon terjatuh dari riba..mujur ada abang mamat Pas boleh juga kutip fon yang jatuh

Sedih bila dengar kenyataan Abby, masuk Pas takut di soal di akhirat, agaknya berapa ramai artis yang telah ditarbiah sesatkan oleh Pas.

7 ulasan:

  1. Dia takut bila disoal di akhirat, dia kata dia memperjuangkan agama, tapi nama xdak dlm senarai....

    Baru aku tau, malaikat nanti photostat senarai nama ahli PAS utk senarai pejuang agama... Habeh la pejuang2 Islam lain, nama depa tertinggal la pasai xdak nama kat PAS

    BalasPadam
  2. dah takde isu ke?

    BalasPadam
  3. Masallah hebat sekali taksubnya bila takut disoal diakhirat kerana takut tiada nama dalam barisan pejuang Islam jika tak isi borang PAS......

    Agak-agak pejuang Islam dulu seperti sahabat-sahabat Nabi akan disoal kot kerana terlambat isi borang.....is..is..is.....hebat betul tarbiah ni.....

    BalasPadam
  4. Nama hang mmg xde dlm senarai syurga Abby... Nama hang dalam senarai ke neraka... Aku sendiri tengok list nama tu... Nama hang bawah nama aku jer...

    BalasPadam
  5. Tu bukan Unit Anal PAS... Tu SB tu...

    BalasPadam
  6. Ostad kepiah hijo ambik kesempatan skodeng bawah kain Abby kee??

    BalasPadam
  7. laahaulawalaa khuwata illa billah..masya Allah knpalh tksub melebih dr agama
    aku xrisau Abby tu nk join PAS utk jd ahli politik..tp aku risau doktrin dan cara ijtihad Abby menyertai PAS.. takut aku.. seolah2 mcm baru peluk Islam, dn menafikan perjuangan jemaah lain, mcm mnalah Pok Nik nk jwb dpn Allah kesesatan org2 PAS nnti

    BalasPadam