Selasa, 25 September 2012

Dato Tarmizi Harakah pun sama macam Ngeh dan Anwar Ibrahim, baghal pun mangkok

Dato Tarmizi Ketua Pengarang Harakah menyalahkan Umno dalam isu tweet Ngeh Koo Ham. Sepatutnya Tarmizi bodoh ini kena lah sebut dan kritik Nik Aziz juga yang memijak gambar bendera Yahudi dalam demo aman membantah filem yang menghina Nabi Muhamad.

Dato Tarmizi tuyuk ini sekarang dah jadi kumpulan Anwarisnas kerana langsung tidak mengkritik Anwar yang senyap dan sepi dalam isu ini. Tarmizi lupa kah bahawa satu dunia orang Islam membantah penerbitan filem tersebut. Mu kapir kooo?

Anwar sememangnya tidak akan membantah atau buat demo sekiranya sesuatu isu datangnya dari blok barat dan yahudi tetapi akan membantah sekiranya isu datang dari Russia dan blok komonis, pernah kah kita dengar Anwar melawat negara-negara  blok Russia? Pernahkah Anwar ke China, Moscow dan lain-lain negera bekas komunis .

Mungkin Harakah pun mendapat pembiayaan dari Yahudi dan Dap sebab itu lah Tarmizi bengang terpaksa memihak kepada yahudi dan Dap. Dari mulut orang Pas,mereka mengaku bahawa Dap banyak membantu Pas untuk meraih sokongan orang Melayu untuk memenangkan Dap dalam pilihan raya akan datang.

Pkr ibarat hidup segan mati tak mahu, oleh itu Dap perlu kepada Pas untuk menguasai Putrajaya.