Khamis, 25 Oktober 2012

PAS Larut kena jual dengan Dap

Gambar menceritakan segala-galanya. Gambar di atas adalah barisan ahli jawatan kuasa Pas Cawangan Simpang 4 Anak Kurau, Batu Kurau Perak. Dahulu termasuk dalam bahagian Parlimen Taiping tetapi selepas persempadanan semula, cawangan ini termasuk dalam kawasan Parlimen Larut.

Dahulu Pas anti Umno, kerana Umno berkawan dengan Mca dan Mic. Pas menghukum Umno kapir. Tunku Abdul Rahman kapir.

Pas Simpang 4 dan Anak Kurau cukup fanatik dengan ajaran tok guru, kalau Umno buat program dan menjemput menteri atau ahli parlimen BN turun kawasan, Pas kedua-dua cawangan ini akan sibuk memasang bendera sepanjang jalan seolah-olah ada pembesar Pas yang akan turun ke Kampung Anak Kurau. Pada hal tak pernah dalam sejarah Pas cawangan tersebut menerima kunjungan pembesar Pas. Itu lah bahalolnya Pas kawasan tersebut.

Satu lagi ialah bab sembahyang. Puak-puak Pas tak berjemaah di masjid dan surau tetapi sanggup meninggal kan masjid dan surau semata-mata untuk bersolat jemaah di markas hijau mereka. Nak kata tak reti hukum , ustaz yang baju putih kebiruan di atas adalah ustaz yang mengajar kelas fardu ain di sekolah agama rakyat kawasan tersebut. Tiap-tiap bulan terima gaji daripada Umno.

Kampung Anak Kurau tak ada sekor habuk pun orang cina, 100% adalah melayu, jadi apa ke jadahnya Pas Simpang 4 pegang bendera Dap dan bergambar dengan 3 ekor komunis tu?

Tak lain dan tak bukan ia Dap komunis masuk ke kampung untuk bayar zakat pendapatan hasil jualan babi mereka, sebab itu lah Pas cawangan tersebut sanggup menjulang bendera Dap. Sudah masuk maaaaa......