Isnin, 5 November 2012

AES dan Umno

Dahulu sewaktu PKR mula menjadi munafik, mereka akan menyalahkan Umno dalam segala bala yang menimpa keluarga mereka.

Anak jatuh motorsikal pun salah Umno, anak jatuh buaian pun salah Umno. Anak mampuih merempit pun salah Umno.

Kini kerana semua salah Umno, menyebabkan wujudnya AES. Pembangkang terus menuduh dan menyalahkan Umno kerana berusaha mengurangkan kemalangan jiwa.

Dap memang mahu melayu mampuih cepat.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

7 ulasan:

  1. Aku yang lahir sebagai keturunan Melayu pun memang mahu UMNO mampus cepat-cepat. UMNO memang menyusahkan.... UMNO dahlah sesat, cenderung menyesatkan orang lain pula.

    BalasPadam
    Balasan
    1. nilah Melayu tak sedar diri tak sedar bangsa,agama islam dan negara nak tergadai.tak sedar psl perjuangan UMNO dia dpt hidup aman makmur.

      Padam
    2. UMNO yang x sedar diri. Orang beri undi pada hangpa sekian lama, hangpa pijak kepala kami.... kami ni TUAN hangpa tau... bukan babu yang mak bapak hangpa. Hangpa boleh perintah pun sebab kami yang bagi peluang

      UMNO ni betul-betul pekerja yang tak sedar diuntung.

      Padam
  2. UMNO susah nak mampus cepat sebab dia banyak ahli, satu mampus 100 yang ganti. Yang mampus cepat tuan punya badan yang diatas sebab kena balun barang bengkok anuar dari belakang ha .... ha .... ha .....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau 100 yang ganti uneducated buat apa... tak ada otak .... angguk sahaja yang hangpa tau.

      Setahu aku DSAI tak pernah bantai belakang sapa-sapa pun.... kalau betul tentu mahkamah terima kesaksian lubang punggung Mohamad Saiful Bukhari Azlan. Tapi mahkamah tak terima so tak DSAI tak balun sapa-sapa... tak taulah kalau dia balun kau lubang punggung kau... sebab tu kau berani cakap macam tu.... jadi pi lah buat report polis... dah tahan buang air besar untuk buat bukti berapa lama? Mandi hadas ke belum? Pi sembahyang pakai niat darurat ke? Atau tak pernah sembahyang pun.

      Padam
  3. Apa yg pasti yang akan MAMPUS dulu ialah PAS... PAS hanya bergantung kpd kepimpinan Nik Aziz... Jika takdir Allah... Nik Aziz meninggal dunia... Maka terumbang-ambing PAS... Kemudian yang MAMPUS lepas PAS ialah PKR... Sebab ditubuhkan hanya untuk cover jubo Nuar... Jika Nuar dibuang negara... Ranaplah PKR... Sebab PKR hanya bergantung kepada dana Soros... PAS pula bergantung kpd duit PKR... DAP masih rileks... Sebab masih dpt sokongan dari cina chauvinist... UMNO tetap kekal walaupun pemimpin silih berganti... UMNO sudah biasa dgn pemimpin yg bertukar ganti... Ianya langsung tidak menjejaskan parti tersebut... Sekiranya ditakdirkan Allah DS Najib meninggal, maka Timbalannya akan menggantikannya sebagai Perdana Menteri... UMNO tetap stabil... Dulu... Kini... Dan Selamanya... Kerana UMNO sudah biasa dgn pertukaran pucuk kepimpinan kecuali PAS yang hanya bergantung harap kepada Nik Aziz dan Hadi Awang... Dua-dua ni ibarat pohon tua yang hampir reput menunggu untuk rebah ke bumi... Ahli-ahli di bawah umpama akar... Pucuk kepimpinan lain ibarat dahan... Jika kepimpinan dalam PAS bertelagah sesama sendiri disebabkan berbeza pendapat... Maka sekahlah dahan... Apabila dahan sekah... Maka tidak ada daun... Bila tidak ada daun... Matilah akar... Apabila mati akar... Matilah PAS...

    BalasPadam