Sabtu, 17 November 2012

MAMPUIH DAH PAS.

8 ulasan:

  1. tu belum lagi mempersoalkan kewajaran ahli-ahli yang mendoakan kehancuran dan kebinasaan sesama islam. Pasti lepas nie muktamar akan jadi muktamat perjuangan PAS. Mungkin ada perwakilan mencadangkan gugur aje nama Islam kalau tak tahu amalkan cara Islam yang tidak pernah menyuruh umatnya mendoakan kehancuran saudara se agama.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Orang PAS baru berdoa macam tu kau dah tak puas hati.Baru tahu orang PAS seagama dengan kau ke?
      Habis tu kenapa UMNO rampas royalti Kelantan???
      Tak nak laksana hudud???
      Sekat Bantuan Sekolah Agama Rakyat???
      Bunuh Ustaz Ibrahim Libya
      Macam ni ke mengaku seagama???
      Kau ni banyak tidor la

      P/S: Taiping Mali doakan "mampuih dah
      PAS" boleh pulak.Seagama la sangattt..
      KAHKAHKAH....Lagi satu takut doa tu makbul ke??? KAHKAHKAH

      Padam
    2. Orang PAS baru berdoa macam tu kau dah tak puas hati.Baru tahu orang PAS seagama dengan kau ke?
      Habis tu kenapa UMNO rampas royalti Kelantan???
      Tak nak laksana hudud???
      Sekat Bantuan Sekolah Agama Rakyat???
      Bunuh Ustaz Ibrahim Libya
      Macam ni ke mengaku seagama???
      Kau ni banyak tidor la

      P/S: kau tak nak tegur ke Taiping Mali tu.?
      "Mampus dah PAS" tu bukan kira doa ke.Doa itu kata-kata.Seagama la sangatttt KAHKAHKAH..takut Allah makbulkan doa orang PAS ke??? KAHKAHKAH

      Padam
    3. Ibrahim Libya kumpul kekuatan nak serang kerajaan atas alasan jihad dan mati syahid. sesat sungguh amanat hadi awang...

      BILA PULA KERAJAAN RAMPAS ROYALTI? ca cerita?

      Padam
    4. Pecacai PAS yang sekor ni tak banyak MEMBACA. Hanya dengar ceramah saja. Sebab tu dia percaya sangat yg UMNO rampas royalti, tak laksana hudud dan lain-lain yang selalu jadi dendangan pok nik kepada pendengar yang bodoh piang.

      Padam
  2. Itu je ke cogankata nya.. Tak dapat dah undi aku kali ni sori lah ye..

    BalasPadam
  3. Kepada Yusri Jantan,

    Jelaskan sikit bila pulak :
    UMNO rampas royalti Kelantan???...nampaknya anda tak tahu pucuk pangkal cerita. Nasihat saya, jgn asyik baca harakah aje...Ini akhbar peniou besar!!!

    Siapa yg Tak nak laksana hudud???...Bukankah dah dipersetujui dalam pakatan rakyat, tidak ada hudud, tidak ada hukum islam dan tidak ada negara islam.
    Anda tahu tak parti yg anda sokong tu ialah salah satu parti dlm pakatan rakyat yg tak berdaftar ni???

    Siapa bunuh Ibrahim Libya??? Jawapannya ialah..siapa yg tipu Ibrahim Libya supaya meneyerang polis.... Siapa yg tipu dia??? Siapa yg keluarkan fatwa sesat???


    Fahamlah sikit wahai saudara....PAS parti yg telah sesat. Jauhilah anda dari parti ini. Semoga anda diberi taufik dan hidayat oleh allah


    Sekat Bantuan Sekolah Agama Rakyat???
    Bunuh Ustaz Ibrahim Libya

    BalasPadam
  4. PENGANUT PAS TERUS DI BERI MAKAN FITNAH DARI HARAKAH..

    BalasPadam