Jumaat, 28 Disember 2012

Mogok Lapar ? Biar mampos terus..

"Kecil-kecil tak mahu mampus, dah besar menyusahkan orang," ( Pinjam kata-kata Anwar Ibrahim dalam satu ceramah)

Tak payah minum air lah ooi, mogok lah sampai mampus kering lagi baik, aman dunia

15 ulasan:

  1. tangkap sumbat dalam lokap saja budak ni. menghabiskan duit rakyat. duit income tax aku tak halal untuk budak lembu ni.melayu lembu sekor ni

    BalasPadam
  2. Apa yang dibantahnya sampai nak mogok lapar? ada kezaliman ke ? Kerajaan berhempas pulas nak jaga kebajikan rakyat agar hidup dalam selesa mereka pulak cari pasal nak susahkan diri? buat apa? kalau aku biar je jangan layan bila kebulur tau le dia menyendok nasi kat kedai mamak kat seberang jalan tu...

    BalasPadam
  3. Biarlah mereka lapar. Boleh kurus skit... they will never ever starve themselves to death... not in a month of Sundays!They dont have the commitment

    BalasPadam
  4. Salam. Dalam ISLAM tidak ada mogok lapar. Mogok lapar menjurus kepada seksaan diri sendiri. Seksaan diri sendiri diharam dalam Islam dan hanya dipakai oleh puak Syiah. Jelas puak ini diresapi Syiah. Jika mati dlm masa ini mereka mati dlm kekufuran bukan mati Sahid. Org yg mati dlm kekufurun tempatnya dineraka jahanam. Kita tanya Nik Ajis dan Hadi. . Cara mana pula yg mereka nak halalkan agenda ini.?????? Kita tunggu.

    BalasPadam
  5. Bagi orang BARISAN sila pantau dan jengok2 disana agar mereka ini benar2 tak makan. Ambil gambar video dll agar mereka tak tipu kita/masyarakat hidup2. Biar mereka kebulur bodoh.100 jam tuuu tak makan. Negara aman makanan banyak, nak mogok lapar pula. Lebih baik MOGOK BERNAFAS kerana Udara di MALAYSIA bg mereka dah kotor. Tungguuuuuu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalo mampus macamana...Sorga ke Neraka?...Tak ada dalam Islam mogok lapar....

      Padam
  6. pasang cctv kat stu tengok mereka makan tak? aku tak percaya mangkuk tu semua tak akan makan selama 100 hari.

    kepada yang rajin tu bawa kawan ramai2 beli makanan yang sedap2 pi berkelah kat situ untuk uji mereka adakah meraka mampu bertahan 100 hari.

    BalasPadam
    Balasan
    1. bandong soda peeeeh!

      Padam
  7. cina nak puasa pun susah apa lagi nak mogok lapar. biar diaorang semua mampos termasuk adam adli, senang satu malaysia.

    BalasPadam
  8. Dalam Islam, Allah hanya suruh kita berpuasa dlm bulan Ramadhan. Waktu berbuka mesti disegerakan. Islam tak ajar Penganutnya mogok makan. Mogok makan sering dilakukan oleh orang hindu spt Ghandi. Adakah org org ini ada hubungan darah dgn Ghandi atau ugama yg dianuti Ghandi. Pikir2 lah. Nauzubillah......

    BalasPadam
  9. Jahit mulut macam pendemo Indon tu, baru mogok lapar, berani tak?

    BalasPadam
  10. melayu bodoh....mogok lapar konon...diwajipkan puasa bagi org melayu tupun ramai yg tuang puasa ni kan pulak si cina yg kuat melantak tu...cakap x serupa bikin..entah2 senyap2pi melantak kat restoren makanan segera...dalam masa 3 hari ni kita tengok kalau ada yg mati,betullah mereka mogok (itupun mogok xmakan xminum)hahaha!!!!

    BalasPadam
  11. menyampah tengok melayu x sedar diri...jangan menyesal 10 tahun akan datang kesan perbuatan anda hari ini akan merugikan diri,keluarga serta masyarkat anda...mungkin cucu anda juga bencikan anda jika keamanan dan hasil negara dinikmati si cina laknat yg kau sanjungi itu..dan bukannya mereka yg mungkin menjadi pengemis di negara sendiri.

    BalasPadam
  12. Biau je de org mampos x makan.Sape suruh. Org bodoh lagi bengong je keje2 mcm tu.Sebenornye malas nak koje cari makan. Sebab tu lah lebih suka x makan dan tido2 je atas pdg.Kalau mampuih lempau aje ke laut buat mkn jaws. Padan muke sibengong2 tu, lebih2 lagi org PAS,PKR dan komunis cine DAP.Pi mampuihlah semenya buat menyemak je tido merata2 mcm anjing kurap!

    BalasPadam
  13. memang mereka dah kantoi pun makan kat hotel sekitar situ siap ada penganjur datang bwk makanan pun khakahakahakaha.. sembang jer lebih.. yg melayu islam tu mcm adam adli ntah2 puasa ramadhan pun tak cukup sebulan.. ni plak nk lapar 100 jam fuuiiiyyoooo
    macam tak caya jer tapi mmg tak caya pun leh lapor 100 jam.. baru sehari dan tak sampai 48 jam dah kantoi makan puak2 ni

    BalasPadam