Sabtu, 12 Januari 2013

Anwar bijak memikat anak ikan

Hasil dari sembang-sembang dengan anak-anak ikan Anwar, seorang anak muda yang lahir pada 1990 kini berusia 21 tahun yang taksub dengan perjuangan Anwar telah mendedah cerita menarik mengenai tuan mereka.

Anak muda ini sudah tentu tamat kursus dan menerima sijil dan tauliah daripada Institut Propaganda Anwar (IPA) yang dahulunya dikenali sebagai IKD.

Antara kepercayaan anak didik Anwar ialah Umno sebuah kerajaan zalim, rasuah, menindas rakyat dan menjaga cronies.

Kata Anwar Umno bukan ditubuhkan oleh orang Melayu sebaliknya ditubuhkan oleh rakyat Sri lanka berbangsa ceylonese pada tahun 1946.

Anwar juga menyatakan punca dia dipecat oleh Mahathir berpunca daripada keengganan Anwar sebagai menteri kewangan memberi pinjaman 2 billion ringgit kepada anak Tun Mahathir iaitu Mirzan Mahathir yang hampir bankrupt dalam bidang perkapalan.

Memang bijak Anwar mentarbiahkan pelajar-pelajar IPA sehingga anak-anak ikan yang masih hingusan menjadi pengikut tegar yang dibayar gaji bulanan dan imbuhan lain.

Apa yang mereka perlu buat ialah menjalankan tugas-tugas arahan beliau dari semasa ke semasa termasuk himpunan hari ini.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.