Selasa, 1 Januari 2013

Demo Anti Lynas Gagal Dapat Rekod Guinness

http://www.guinnessworldrecords.com/
Melahap dalam hotel

Puak-puak pelampau Anti Lynas gagal dalam mencatat rekod mogok lapar selama 100 jam. Kegagalan mereka adalah kerana kesemua peserta demo yang terdiri dari anak-anak Dap, Pas dan Pkr telah menipu dengan makan dan minum secara sembunyi-sembunyi.
Rupa cantik tetapi otak bingai
Anak-anak DAP sudah berani bermain melawan undang-undang 

Pembohongan mereka berjaya di rakam oleh ramai juru foto blogger yang berkeliaran di sekitar Dataran Merdeka.

Pagi kelmarin mogok lapar diteruskan dengan berdemo di hadapan kilang Lynas di Gebeng. Mereka sekali lagi menipu orang ramai kononnya kilang tersebut mengeluarkan radioaktif yang merbahaya.  Kalau ia merbahaya kenapa sanggup nak masuk ke dalam kilang tersebut tanpa mengenakan pakaian khas.

3 ulasan:

  1. Baik la pi makan dan minum free kat rumah terbuka Hari Natal di Dataran Merdeka. Bagus juga... apa kata lepas Himpun Anti Lynas ko org pakat-pakat Himpun bantah pembelian Scorpene yang pemimpin hangpa kata tak boleh menyelam tu. Kah!kah!kah!

    BalasPadam
  2. ygbduk menjadi persoalan besar aku kenapa org cina je yg sibuk2 sgt???!

    BalasPadam
  3. Aku setuju dgn faizal huzaifah..mcm ada cicak yg jatuh di dlm sotong goreng tepung..jer..bila dah goreng sekali sama jer..rupa dia..dlm hal lynas org cina cukup marah...............

    BalasPadam