Jumaat, 4 Januari 2013

GM 13 Mahasewel

Kelmarin Khamis, Safwan Anang, Adam Adli ( Syiah dan Pkr) serta rakan-rakan Gamis (Pas) sekali lagi cuba menjadi kuda tunggangan Pas dan Pkr untuk mengganggu proses Pilihanraya 13 yang bakal diadakan selewat-lewatnya Mei depan.

GM 13 sudah tentulah tidak berdaftar dan tujuuan utama mereka ialah menentang BN dengan membawa isu PTPTN, AUKU dan lain-lain isu nasional seperti Lynas dan sebagainya.

Yang pasti ia sudah tentu majoriti yang akan turut serta ialah pelajar Melayu. Bukan melayu akan terus menumpukan kepada pelajaran agar keputusan mereka akhir tahun mendapat ijazah kelas pertama dan sudah tentu pinjaman ptptn akan bertukar menjadi biasiswa.

Safwan dan Adam juga menipu media kononnya mereka memperolehi dana untuk menyewa lori RM 150 sehari adalah hasil derma orang ramai. Padahal kita semua maklum bahawa mereka adalah balaci Anwar Ibrahim yang dibayar gajinya secara rahsia jika tidak masakan Adam Adli mampu senyum sepanjang masa padahal beliau adalah penganjur dan daripada keluarga miskin di Bertam Pulau Pinang.

Jangan lah menjadi munafik, ceritalah bahawa segala-gala perbelanjaan anda GM 13 adalah ditanggung oleh Yahudi, Kawarij. Syiah dan musuh negara.

Hairannya kenapa pihak univeriti masih tak buang mahasewel ini. Buanglah suruh mereka cari universiti lain.

Ops ! Silap pula. Sebenarnya mereka mendapat sokongan daripada pensyarah mereka yang 80% adalah pro pembangkang.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.