Jumaat, 25 Januari 2013

Porsche bukan milik saya - Ustaz Hashim Jasin

YB Hashim Jasin menafikan kereta Porsche Cayman WWF 3000 bukan miliknya tetapi milik anaknya yang menggunakan AP milik Hashim Jasin.

Memang kita semua  tahu setiap YB mempunyai keistimewaan memiliki permit import ( AP ) yang membolehkan mereka membawa masuk kereta dari luar negara (kereta CBU).

Kata Ustaz Hashim Jasin kereta itu harganya RM 100 ribu sahaja. Memang betul lah sebab guna AP kalau dah masuk Malaysia boleh jual RM 300 ribu..

Nak nafi apa lagi...memang sah kereta itu milik Hashim Jasin dan hanya boleh ditukar milik selepas 5 tahun, kereta itu baru lagi wehhhhh!!


3 ulasan:

  1. dia pakai AP yg dia dapat la.. harga baru RM100k.. kalau tak RM3-400k.. so kalau hangpa nak rasa pakai alphard ke apa ke yg mahal tu.. kana la pastikan BN tersungkur PRU13 ni

    BTW kereta tu anak dia yg beli.. meniaga sarang burung walet yg dulu RM4k/kg.. tapi pasai noh omar punya pasai .. la ni jadi rm1500 - rm2000/kg sahaja...

    btw.. AP tu dari dok jadi kertas AP.. baik dia jual kat anak dia.. boleh jugak dia buat modal bertanding PRU13 ni.. buat bendera, poster, banner, dan duit deposit calon pun pakai duit kan???

    BalasPadam
  2. tapi yang penting disini ialah siapa yang bayar kereta tu untuk dijadikan isu? lantak la pakai nama sapa pun... hadiah dari anak dia ka?

    so kalau hangpa nak rasa pakai poche ke, alphard ke apa ke yg mahal tu.. kana la pastikan BN tersungkur PRU13 ni

    BTW kereta tu anak dia yg beli.. meniaga sarang burung walet yg dulu RM4k/kg.. tapi pasai noh omar punya pasai .. la ni jadi rm1500 - rm2000/kg sahaja...

    btw.. AP tu dari dok jadi kertas AP.. baik dia jual kat anak dia.. boleh jugak dia buat modal bertanding PRU13 ni.. buat bendera, poster, banner, dan duit deposit calon pun pakai duit kan???

    BalasPadam
  3. anak kaki putar alam..gelaran dr. tipu..berniaga..tipu..kerjaya saebagai pilot...tipu...serbalengkap kaki putar alam anak hashim yassin ni...

    BalasPadam