Jumaat, 11 Januari 2013

Renungan seketika buat seluruh warga Malaysia, baik kaum ibu, kaum bapa mahupun abg2, kakak2.....

"Tok Guru Nik Aziz samakan, Nabi Muhammad saw tu spt budak kampung...."

Tapi.....

"Bak kata YBhg Ustaz Azhar Idrus, org yg berkata spt itu, boleh diletakkan didlm golongan kufur...."

Berbaliklah pd Al Quran Nurkarim....Jgn la hanya ada mata tp buta segala2 nya.... Smpi kalimah Allah swt pun dipersendakan.... Yg pelik tu, bukan org biasa je terpengaruh, malah org ternama spt Dato2, datin2, Profesor2, Doktor2, cikgu2 dan seantaranya....

"Kenapa semua ini berlaku?" Renung2 kanlah. Selamat beramal.

Tak kisah nk undi mana, tp jgn smpi maruah agama tergadai.

Peringatan....
"UNDI PKR & PAS, samalah dgn UNDI DAP!!!!" INGAT!!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

5 ulasan:

  1. Bodoh punya bangkai

    BalasPadam
  2. bangkai adalah orang tua yang tak ingat mati..... Bermulut Dan berhati busuk macam ink ajis

    BalasPadam
  3. "Yg pelik tu, bukan org biasa je terpengaruh, malah org ternama spt Dato2, datin2, Profesor2, Doktor2, cikgu2 dan seantaranya.... "

    Nak pelik apanya mereka ini menggunakan akal yang diberikan Allah untuk menimbangkan antara perkara yang benar dengan yang batil... melalui ilmu mereka dapat mengetahui pihak yang mana yang lebih cenderung untuk mempersenda dan memperlekehkan Al-Quran Kalam Allah.

    Bukan macam tuan tanah blog ni dan rakan sekencing... pakai perut dan kemaluan untuk menentukan kebenaran berasaskan bisikan syaitan yang direjam.

    BalasPadam
  4. "UNDI PKR & PAS, samalah dgn UNDI DAP!!!!" INGAT!!

    undi anwar ibrahim samalah anda mengundi supaya bontot anak remaja lelaki anda diserahkan kepada nya .... hahahaha

    BalasPadam
  5. tolong link kan blog kami. http://paritbuntarrebels.blogspot.com/

    BalasPadam