Langkau ke kandungan utama

014/02/13- Nik Aziz mabuk kek hari jadi

Nyanyuk 
Balik dari Pulau Pinang selepas huha-huha di sana dia buat keputusan memecat musuh utamanya. Dalam temubual di tv semasa mengulas pemecatan Ustaz Nasha, jelas kelihatan Nicky lalok dan mabuk kek sekembalinya dari Pulau Pinang.
kek yang mengandungi bahan terlarang dan haram

mana tulisan jawi?

Seronok dapat makan kek yang rak ada tanda halal.

Ulasan

  1. Nik Aziz dah mabuk kek. Dengan Kek tersebut sebagai pengunci mulut supaya tiada PAS boleh membuat tentangan terhadap rakan sekutunya DAP dan PKR. Al-maklomlah kerana dan teruja dengan hanya sebijik kek hadiah dari Karpal

    BalasPadam
  2. biasalah zaman kanak2 dia dah sampai, maka jadi lah dia macam kanak2.cakap pun mcm budak2.dah mula nyanyuk pun.dulu kata Tun jadi PM sampai mati, la ni Tuhan terbalikan cakap dia.Dia nak jadi MB sampai mati.puak2 pas otak pun macam hamPAS sebab tu badigul PAS cakap melalut pun diam tak bantah sebab kalau bantah masuk neraka tau jatuh kafir.sia2 je Tuhan bagi akal tapi otak macam sampah, tak ada nilai disisi Tuhan.sedang akal adalah kejadian paling tinggi dan mulia.

    BalasPadam
  3. tau pon akal 2 mulia. tapi xpayah lah menghina orang. kita pn akal panjang sgt kea yang pilih pemimpin xreti nasihat bini tutup aurat ?? yang kalimah Allah dalam bible 2, spe yang luluskan dulu penggunaan perkataan Allah kat sabah srawak ??? sbb kek pn nk hina orang. keje menghina je .... baik xpayah campur politik dah kita duk bwat dosa je ....

    BalasPadam
  4. ulasan perlu kelulusan baru publish ?? xpayah pon xpelah. bia tuan blog ni je yang baca. slamat berpuasa... kurangkan benda yang boleh menjadi penyebab orang lain mencela mencaci ....

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Perihal Elaun Keraian Kakitangan Kerajaan

ELAUN KERAIAN
BAGI pegawai-pegawai kerajaan gred 43 ke atas, mereka di peruntukkan dengan elaun keraian yang merupakan sebahagian daripada pendapatan mereka. Elaun minima RM400 sebulan di kecualikan daripada cukai pendapatan.

Imbuhan Tetap Keraian yang diberikan kepada pegawai dalam Kumpulan Pengurusan Tertinggi dan pegawai tertentu dalam Kumpulan Pengurusan dan Profesional merupakan elaun yang dibayar atas kadar tetap secara bulanan.

Tujuan pemberian Imbuhan Tetap Keraian adalah sebab jawatan dan tanggung jawab pegawai memerlukan mereka meraikan tetamu bagi mewujudkan suasana ramah mesra. -- FAQ SSM oleh JPA

Namun pada kebiasaannya, Imbuhan Tetap Keraian ini hanya digunakan untuk meraikan diri sendiri ataupun keluarga sendiri sahaja ataupun untuk membayar hutang-hutang peribadi sahaja.

Andai kata ada tetamu yang datang ke pejabat dan mereka di jamu, itu adalah dari perbelanjaan pejabat. Malahan ada pejabat yang membayar makan minum tetamu yang diraikan di hotel/restoran menggunak…

Mahathir Menangis Di London Kerana Kecewa Karenah Ahli Ahli Parti Bunga

Aidilfitri tahun ini agak berbeza bagi Mahathir. Jauh dia membawa diri ke London. Membawa hati dan perasaan yang kecewa terhadap ahli ahli parti bunga dan rakan rakan barunya dalam Pakatan Harapan. 
Merajuk sungguh. Mahathir merasakan inilah masa terbaik untuk dia meluah rasa hati dan mengubat kecewa bersama keluarganya. Mahathir takut sangat bila RCI Skandal Forex ditubuhkan. Mahathir merasakan masanya mungkin terhad untuk bersama keluarganya lagi. 
Ada yang nampak, Mahathir mengesat air matanya ketika solat hari raya Aidilfitri. Sugul dan termenung jauh memandang ke sejadah. Entah apa yang difikirkan. Namun mereka yang berada di saf belakang jelas nampak kekecewaan Mahathir di pagi raya.  https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1543654558988349&substory_index=0&id=697192853634528
Menurut sumber dalaman PPBM, Mahathir sebenarnya sudah mula rasa kecewa dengan ahli-ahli PPBM. Di peringkat atas, Muhyiddin masih berkeras mahu meletakkan orang orangnya di bahagian bahagian tertent…

APA SEBENARNYA TUN MAHATHIR MAHU?

TS Zeti dan Tun Daim telah mengakui ekonomi negara kekal kukuh dan rezab simpanan negara mempunyai rm436 billion, tertinggi dalam sejarah negara!
Terbaru Tun Mahathir telah membuat kenyataan yang mana 1MDB ...penubuhan siasatan diRaja ( RCI ) tidak perlu kerana tiada bukti kukuh untuk disabitkan kesalahan pada Najib.
Kini semuanya sudah nyata dan jelas..100% sebelum ini isu2 tersebut telah di politikkan kerana ada sesuatu yang tersembunyi hanya Najib dan Mahathir sahaja yang mengetahui.
Dulu Mahathir kata Najib dan kerajaan BN perlu ditumbangkan untuk menyelamatkan negara dari MUFLIS  dan juga tak mahu aset2 negara dijual ke negara luar. 
Malah dengan konsisten mengatakan Najib penyamun dan pencuri harta rakyat serta mengayakan keluarga mereka.
Hanya 5 hari sahaja Mahathir dapat kuasa..segalanya sudah terjawab hanya dengan kenyataan Zeti dan Daim sahaja.
Adakah Mahathir jujur dengan perjuangan agama bangsa dan negara?
Dalam sejarah satu permainan politik yang amat kotor...fitnah, pembohongan…