Sabtu, 2 Februari 2013

014/02/13- Nik Aziz mabuk kek hari jadi

Nyanyuk 
Balik dari Pulau Pinang selepas huha-huha di sana dia buat keputusan memecat musuh utamanya. Dalam temubual di tv semasa mengulas pemecatan Ustaz Nasha, jelas kelihatan Nicky lalok dan mabuk kek sekembalinya dari Pulau Pinang.
kek yang mengandungi bahan terlarang dan haram

mana tulisan jawi?

Seronok dapat makan kek yang rak ada tanda halal.

4 ulasan:

  1. Nik Aziz dah mabuk kek. Dengan Kek tersebut sebagai pengunci mulut supaya tiada PAS boleh membuat tentangan terhadap rakan sekutunya DAP dan PKR. Al-maklomlah kerana dan teruja dengan hanya sebijik kek hadiah dari Karpal

    BalasPadam
  2. biasalah zaman kanak2 dia dah sampai, maka jadi lah dia macam kanak2.cakap pun mcm budak2.dah mula nyanyuk pun.dulu kata Tun jadi PM sampai mati, la ni Tuhan terbalikan cakap dia.Dia nak jadi MB sampai mati.puak2 pas otak pun macam hamPAS sebab tu badigul PAS cakap melalut pun diam tak bantah sebab kalau bantah masuk neraka tau jatuh kafir.sia2 je Tuhan bagi akal tapi otak macam sampah, tak ada nilai disisi Tuhan.sedang akal adalah kejadian paling tinggi dan mulia.

    BalasPadam
  3. tau pon akal 2 mulia. tapi xpayah lah menghina orang. kita pn akal panjang sgt kea yang pilih pemimpin xreti nasihat bini tutup aurat ?? yang kalimah Allah dalam bible 2, spe yang luluskan dulu penggunaan perkataan Allah kat sabah srawak ??? sbb kek pn nk hina orang. keje menghina je .... baik xpayah campur politik dah kita duk bwat dosa je ....

    BalasPadam
  4. ulasan perlu kelulusan baru publish ?? xpayah pon xpelah. bia tuan blog ni je yang baca. slamat berpuasa... kurangkan benda yang boleh menjadi penyebab orang lain mencela mencaci ....

    BalasPadam