Isnin, 25 Februari 2013

NIZAR, VAN & PICKUP, siapa yang layak jadi calon ?

Berikut adalah calon-calon yang difikirkan layak menjadi calon PRU 13 bagi parlimen Bukit Gantang.

CALON 1
En VAN
Pilihlah En VAN kerana beliau lebih kerap melawat kawasan berbanding DS Nizar. En VAN lebih layak menjadi wakil rakyat kerana kerap turun padang. Hidup Encik VAN.

CALON 2
DS NIZAR EMBEE
Aku nak jadi MB Perak. Bukit Gantang & Pasir Panjang no dua. Yang penting aku jadi MB walaupun aku suka tipu. Walaupun selalu kantoi namun itu tidak penting. Yang penting MB. Menteri Besar. Aku Menteri Besar Perak. 


CALON 3
EN PICKUP
Saya calon baru yang mencuba nasib. Apakah saya akan menyingkirkan En VAN ? Pilihlah saya kerana saya ada speaker dan serta ranggi dari mereka. Saya boleh bawa anda jalan-jalan pusing pekan taiping.