Rabu, 13 Februari 2013

113/02/13- Pei Koe cina yang biadab!


Cik Zaira Jaafar Ketua Wirawati Perkasa

Wirawati Perkasa amat kesal dan mengutuk perbuatan biadab Leong Pei Koe yang menunjuk tanda lucah terhadap DYMM Sri Paduka Permaisuri Agung, ianya perbuatan dajal yang tidak layak menjadi rakyat malaysia.... Perbuatan ini juga merupakan penghinaan kepada orang Melayu dan warga Malaysia seluruhnya, juga penghinaan terhadap institusi raja, perlembagaan negara dan rukun negara.
Penjara 30 hari dan denda RM 8000

" Saya bercakap sebagai seorang wanita apa yang dilakukan oleh Pei Koe memang biadab dan tidak boleh di terima... apa perasaan nya apabila ada orang lain menunjukkan tanda lucah kepada adik, kakak atau ibunya, saya yakin apa pun alasan yang diberikan olehnya, dia memamg biadab... apa perasaan dia apabila adik, kakak, ibu atau keluarga nya di perlakukan sebegitu, tambahan pula, tanda lucah tersebut ditunjukkan kepada DYMM Sri Paduka Permaisuri Agung."

Apakah salah yg telah Permaisuri Agung lakukan ? adakah Permaisuri Agong telah telah memecah belahkan keluarga dia atau apa sehingga tanda tidak puas hati ditunjukkan dengan begitu biadab. pada pendapat saya Pei Koe harus dihukum, permohonan maaf sudah tidak ada makna lagi...dia harus belajar menghormati institusi raja kalau benar dia seorang rakyat Malaysia tidak kira apa bangsa sekali pun..


Kalau di Thailand, Jepun atau Saudi Arabia, perbuatan celaka seperti ini dilakukan, maka tahu lah dia, tinggi atau rendah langit yang di junjung dan bumi yang dipijak.