Sabtu, 16 Mac 2013

PANAS - AKHIRNYA BERTAZKIRAH DI LAKE GARDEN INN TAIPING


THURSDAY, 14 MARCH 2013


Ketibaan Sang Hero..... RAJA GOYANG
Hi!!! Sayang kat ABANG


Pelukan MESRA dua KEKASIH INTIM

errmmmmm..... RAJA GOYANG sedang GONCANG

KUCUPAN INTIM asmaradana dua KEKASIH









Si RAJA GOYANG tinggalkan pentas AKSI......


22 ulasan:

  1. Lepas ni,azizah akan ckp tu bukan pungkoq suami saya..

    BalasPadam
  2. pungkoq tu apa ha, kote tu aku tau laaaa,
    saya tau suami saya macam manaaaa...

    BalasPadam
  3. Mampuih,,,,

    aduuuss..

    BalasPadam
  4. bala bala.. tak habis habis bala.. dah mati pun tetap ada bala...

    BalasPadam
  5. takutlah pada azab Allah dengan dosa fitnah zina sebegini. semua orang akan menemui Tuhan di akhirat kelak. hidup paling lama berapa tahun? 80? 90?

    BalasPadam
    Balasan
    1. dosa fitnah apanye? ini bukti la. tengokla betui2 gambar tu. Sapa? Nuar berahim la. conform

      Padam
  6. “Saya ingin menarik perhatian, dalam pilihan raya kecil di Permatang Pasir sebagai contoh, Umno dan Barisan Nasional mengatakan kita tidak boleh menyebut keaiban seseorang, sedangkan pilihan raya adalah suatu amanah yang besar untuk rakyat memilih pemimpin.

    DI MANA DALAM AMANAH MEMILIH PEMIMPIN KITA WAJIB MENDEDAH PERIBADI ORANG YANG HENDAK DIPILIH ITU, ADAKAH IA SEORANG YANG BENAR-BENAR ADIL, TIDAK FASIK DAN TIDAK MELAKUKAN PERKARA-PERKARA YANG BOLEH MENJATUHKAN MARUAH.

    Itu satu tanggungjawab agama yang tidak termasuk dalam perkara yang membatalkan pahala puasa. Ini jelas diperkatakan oleh ulama-ulama dalam kitab mereka, khususnya dalam perkara yang seperti ini.

    Bahkan, dalam perkara saksi di mahkamah, saksi dalam perkahwinan pun kita kena dedahkan peribadi seseorang. Inikan pula untuk memilih wakil rakyat dalam satu kawasan yang mewakili rakyat untuk membuat dasar dalam Dewan Undangan Negeri (Dun).

    Maka, ia perlu ditelitikan dalam perkara maruah dan peribadi pemimpin ini.”

    - Hj. Hadi

    BalasPadam
  7. hadi dan dan pok nik kata tak bleh diterima ... ini gambar dari besi punya ... hancur ... demi kuasa politik ... dosa dan pahala dipinggirkan oleh org yg tak tinggalkan sembahyang ...

    BalasPadam
  8. kejap boroi, kejap tak boroi..

    BalasPadam
  9. apa nak risau ...nantii boleh mintak ampun kat wali seliporr nicky ajiss al munafiq..

    BalasPadam
  10. Datuk Seri Peliwat Negara ( DSPN ) tak perlu bimbang kami akan sentiasa berdiri jauh dibalakang datuk seri... muhah ha ha

    BalasPadam
  11. tanya pada mat sabu siapa peliwat terbilang
    tentu jawab mat sabu nwar dalam syarahan
    tanya pada karpal siapa moralnya hilang
    tentu jawab karpal nwar dalam parlimen

    tanya pada azizah siapa anugerah tuhan
    tentu jawab azizah nwarlah sayang
    tanya pada bad rule siapa imam mehdi pilihan
    tentu jawab ustaz nwar dalam ingatan

    tanya pada abim siapa hebatnya orang
    tentu jawab abim nwarlah pilihan
    azizah bini nwar turut dijulang
    anugerah khadijah isteri nabi diberi sandang

    tanya pada saiful siapa liwatnya seorang
    tentu sumpah saiful nwarlah jantan
    tanya pada eskay siapa pelanggan jalang
    tentu sumpah eskay nwarlah jantan

    tanya pada khalifah lim siapa pm pakatan
    tentu jawab khalifah lim nwar ditatang
    tanya pada haji adi siapa pm pakatan
    tentu jawab haji adi nwar perjanjian

    tanya pada nik aziz siapakah ahli surga tersayang
    tentu jawab nik aziz nwar dalam ilham
    orang umno kena jilat kaki inilah orang
    memang sangat hebat ini binatang

    BalasPadam
  12. tanya pada mat sabu siapa peliwat terbilang
    tentu jawab mat sabu nwar dalam syarahan
    tanya pada karpal siapa moralnya hilang
    tentu jawab karpal nwar dalam parlimen

    tanya pada azizah siapa anugerah tuhan
    tentu jawab azizah nwarlah sayang
    tanya pada bad rule siapa imam mehdi pilihan
    tentu jawab ustaz nwar dalam ingatan

    tanya pada abim siapa hebatnya orang
    tentu jawab abim nwarlah pilihan
    azizah bini nwar turut dijulang
    anugerah khadijah isteri nabi diberi sandang

    tanya pada saiful siapa liwatnya seorang
    tentu sumpah saiful nwarlah jantan
    tanya pada eskay siapa pelanggan jalang
    tentu sumpah eskay nwarlah jantan

    tanya pada khalifah lim siapa pm pakatan
    tentu jawab khalifah lim nwar ditatang
    tanya pada haji adi siapa pm pakatan
    tentu jawab haji adi nwar perjanjian

    tanya pada nik aziz siapakah ahli surga tersayang
    tentu jawab nik aziz nwar dalam ilham
    orang umno kena jilat kaki inilah orang
    memang sangat hebat ini binatang

    BalasPadam
  13. Allah maha perkasa

    BalasPadam
  14. Kalau video amah lambung bayi semua orang percaya, sedangkan tak nampak sangat muka amah tu.. tapi bila ketua mereka orang sebarkan siapa dia siap jelas muka dia seh!!!.. maka orang kata ahh ini fitnah jahat.. ini lah realiti akhir zaman.. sebab dajjal bila muncul.. uish, memang payah orang nak percaya tu dajjal kekekeke...

    BalasPadam
  15. aku tak percaya langsung itu anwar

    BalasPadam
  16. anwar ke tu nampak macam orang lain je

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nak tanya sikit. Awat hang biasa rapat dengan nuar berahim ka? Orang paling rapat dengandia dulu Zahid Md Ariff kata itu nuar. So nak kona2 buat apa kecualilah otak dah berlendir pasal taksub dengan Nuar.

      Padam
  17. aku pun tak percaya tu anwar...sebab anwar jarang pegang kote orang..orang selalu pegang kote dia...hahahaha...orang yg sayang anwar ni cakap ape pun tak guna....geli aku wehhh..kesian anak bini dia...anugerah tuhan la sangat...ni sebenarnya anugerah tuhan utk kita rakyat malaysia...tuhan dah tunjukkan kebenaran...faham !

    BalasPadam
  18. ape jenis kemera ni
    cabuk sangat kualitinya
    sekarang handphone cikai pun dah HD

    BalasPadam
  19. ini semua kerja umno dan be en, anwar mana ada gitu..dia suci..dia wat sikit2 jer..heheh..kalau dah bangsat pkr dan pas tu, kalau anwar liwat depan mata depa tak caya..

    BalasPadam
  20. tanya sama anuar apa pasal goyang..........nanti anuar jawap aku terlanjang..........

    BalasPadam