Isnin, 4 Mac 2013

Azli Taliban membela Dap habis habisan

5 ulasan:

  1. Ni sekor lagi melayu yang pada aku halal darahnya jika dihapuskan dari muka bumi ni sama dengan tian chua dan yang seangkatan dengannya.

    BalasPadam
  2. ,,bodo nye dia ni...dia ingt cina DAP nk ke pertahankn hak2 org melayu bila parlimen dikuasai oleh PR?
    ingt DAP sayang sgt ke kt org melayu?
    dia ni tau ke tak ..perlembagaan boleh diubah oleh pemerintah yg menguasai parlimen..
    kalau DAP mendapat lebih kerusi dr keadilan dn PAS..ingt dia nk dgr ke ckp org PAS yg bodo cm dia ni ?

    BalasPadam
  3. Klu kita nak bagi nama Allah diguna pakai oleh agama kerstian... tak nak ke.....!!!!
    Klu negara kita bangsa melayu hak kita dibahgi sama rata dgn kaum lain... tak nak ke...!!!
    Klu kita bagi manifesto tapi bukan janji...tak nak ke...!!!
    Klu kita bagi PM yg gila jubuh jantan, bantai burit bini org dan bantai burit cinadoll...tak nak ke...!!!
    Memang tak nak punnnn....undi pakatan yg gila tahap dewa...hahaha...

    BalasPadam
  4. tak sedar di untung punya melayu. PAS dominan ke dalam PAKIATAN. DAP tak tunjuk belang lagi sbb belum dapat tawan tanah melayu ni lagi. Tapi bunga2 kebencian dah ada cuma juak2 PAS ni buat2 tak nampak sbb laba politik.

    BalasPadam
  5. melayu mcm tu mmg pengkhianat.darahnya halal.cuba baca sejarah perang ahzab.baru boleh cakap

    BalasPadam