Langkau ke kandungan utama

Azli Taliban membela Dap habis habisan

Ulasan

  1. Ni sekor lagi melayu yang pada aku halal darahnya jika dihapuskan dari muka bumi ni sama dengan tian chua dan yang seangkatan dengannya.

    BalasPadam
  2. ,,bodo nye dia ni...dia ingt cina DAP nk ke pertahankn hak2 org melayu bila parlimen dikuasai oleh PR?
    ingt DAP sayang sgt ke kt org melayu?
    dia ni tau ke tak ..perlembagaan boleh diubah oleh pemerintah yg menguasai parlimen..
    kalau DAP mendapat lebih kerusi dr keadilan dn PAS..ingt dia nk dgr ke ckp org PAS yg bodo cm dia ni ?

    BalasPadam
  3. Klu kita nak bagi nama Allah diguna pakai oleh agama kerstian... tak nak ke.....!!!!
    Klu negara kita bangsa melayu hak kita dibahgi sama rata dgn kaum lain... tak nak ke...!!!
    Klu kita bagi manifesto tapi bukan janji...tak nak ke...!!!
    Klu kita bagi PM yg gila jubuh jantan, bantai burit bini org dan bantai burit cinadoll...tak nak ke...!!!
    Memang tak nak punnnn....undi pakatan yg gila tahap dewa...hahaha...

    BalasPadam
  4. tak sedar di untung punya melayu. PAS dominan ke dalam PAKIATAN. DAP tak tunjuk belang lagi sbb belum dapat tawan tanah melayu ni lagi. Tapi bunga2 kebencian dah ada cuma juak2 PAS ni buat2 tak nampak sbb laba politik.

    BalasPadam
  5. melayu mcm tu mmg pengkhianat.darahnya halal.cuba baca sejarah perang ahzab.baru boleh cakap

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Perihal Elaun Keraian Kakitangan Kerajaan

ELAUN KERAIAN
BAGI pegawai-pegawai kerajaan gred 43 ke atas, mereka di peruntukkan dengan elaun keraian yang merupakan sebahagian daripada pendapatan mereka. Elaun minima RM400 sebulan di kecualikan daripada cukai pendapatan.

Imbuhan Tetap Keraian yang diberikan kepada pegawai dalam Kumpulan Pengurusan Tertinggi dan pegawai tertentu dalam Kumpulan Pengurusan dan Profesional merupakan elaun yang dibayar atas kadar tetap secara bulanan.

Tujuan pemberian Imbuhan Tetap Keraian adalah sebab jawatan dan tanggung jawab pegawai memerlukan mereka meraikan tetamu bagi mewujudkan suasana ramah mesra. -- FAQ SSM oleh JPA

Namun pada kebiasaannya, Imbuhan Tetap Keraian ini hanya digunakan untuk meraikan diri sendiri ataupun keluarga sendiri sahaja ataupun untuk membayar hutang-hutang peribadi sahaja.

Andai kata ada tetamu yang datang ke pejabat dan mereka di jamu, itu adalah dari perbelanjaan pejabat. Malahan ada pejabat yang membayar makan minum tetamu yang diraikan di hotel/restoran menggunak…

Mahathir Menangis Di London Kerana Kecewa Karenah Ahli Ahli Parti Bunga

Aidilfitri tahun ini agak berbeza bagi Mahathir. Jauh dia membawa diri ke London. Membawa hati dan perasaan yang kecewa terhadap ahli ahli parti bunga dan rakan rakan barunya dalam Pakatan Harapan. 
Merajuk sungguh. Mahathir merasakan inilah masa terbaik untuk dia meluah rasa hati dan mengubat kecewa bersama keluarganya. Mahathir takut sangat bila RCI Skandal Forex ditubuhkan. Mahathir merasakan masanya mungkin terhad untuk bersama keluarganya lagi. 
Ada yang nampak, Mahathir mengesat air matanya ketika solat hari raya Aidilfitri. Sugul dan termenung jauh memandang ke sejadah. Entah apa yang difikirkan. Namun mereka yang berada di saf belakang jelas nampak kekecewaan Mahathir di pagi raya.  https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1543654558988349&substory_index=0&id=697192853634528
Menurut sumber dalaman PPBM, Mahathir sebenarnya sudah mula rasa kecewa dengan ahli-ahli PPBM. Di peringkat atas, Muhyiddin masih berkeras mahu meletakkan orang orangnya di bahagian bahagian tertent…

APA SEBENARNYA TUN MAHATHIR MAHU?

TS Zeti dan Tun Daim telah mengakui ekonomi negara kekal kukuh dan rezab simpanan negara mempunyai rm436 billion, tertinggi dalam sejarah negara!
Terbaru Tun Mahathir telah membuat kenyataan yang mana 1MDB ...penubuhan siasatan diRaja ( RCI ) tidak perlu kerana tiada bukti kukuh untuk disabitkan kesalahan pada Najib.
Kini semuanya sudah nyata dan jelas..100% sebelum ini isu2 tersebut telah di politikkan kerana ada sesuatu yang tersembunyi hanya Najib dan Mahathir sahaja yang mengetahui.
Dulu Mahathir kata Najib dan kerajaan BN perlu ditumbangkan untuk menyelamatkan negara dari MUFLIS  dan juga tak mahu aset2 negara dijual ke negara luar. 
Malah dengan konsisten mengatakan Najib penyamun dan pencuri harta rakyat serta mengayakan keluarga mereka.
Hanya 5 hari sahaja Mahathir dapat kuasa..segalanya sudah terjawab hanya dengan kenyataan Zeti dan Daim sahaja.
Adakah Mahathir jujur dengan perjuangan agama bangsa dan negara?
Dalam sejarah satu permainan politik yang amat kotor...fitnah, pembohongan…