Ahad, 3 Mac 2013

hishammuddin minta tentera sulu letak jawatan

14 ulasan:

  1. Hisamudin sudah gila ke? Dah orang kampung di jadikan tebusan and angota polis kita dipenggal kepala.
    Amaran dan mintak serah bole di terima ke?
    Berundur la Malaysia perlukan seorang yang ada telur untuk bertindak dengan tegas sekarang.
    Syabas orang Semporna

    BalasPadam
  2. Penceroboh diminta meletakkan jawatan sebagai penceroboh dan mohon jawatan baru sebagai pelancong yang ada passport dan visa

    BalasPadam
  3. SOKONG TENTERA SULU MINTA MENTERI KDN LETAK JAWATAN.

    BalasPadam
  4. hishamemooooodin dah goyangggg... sebenarnya dia yg kena letak jawatan...

    BalasPadam
  5. dia kata kat diri dia kuttt....ekekek

    BalasPadam
  6. tok lu kerismudin. Lembab dan Lembik

    BalasPadam
  7. Mentri amaran, tak abis2 dgn amaran walaupun anggota keselamatan sendiri sudah terkorban. Lani camni lah, awak sendiri yg letak jawatan, rakyat Malaysia dah muak dengan sikap awak tue? Jangan sebab awak tue BN tersungkur di PRU13. Sendri mau ingat bro?????

    BalasPadam
  8. Kalau penceroboh tak mau letak jawatan, nampak nya dia la yang kena letak jawatan!

    BalasPadam
  9. dia lah yang berundur

    BalasPadam
  10. Dia ni sesuai jadi menteri yang jaga alam sekitar je senang nak beri amaran banjir ke, amaran tsunami ke, amaran ribut taufan ke, amaran ribut pasir ke dan tah apa2 amaran lagi lah..mcmana blh tersasul letak jawatan dgn letak senjata..diorang memang tak ada jawatanpun cuma ada senjata...nampak sangat tidak berwibawanya..

    BalasPadam
  11. x heran pun...mmg sah otak dia kat lutut..tul pasal lembik sangat..malas & x larat dah nak komen pasal tok mudin ni..dia mmg patut letak jawatan tanpa syarat

    BalasPadam
  12. Tentera Sulu mengamuk sebab dpt IC palsu....depa nak yg TULIN BANG....bang TM,tolong setle kes ni...tanah kosong bnyak lagi kat kg expo,bagi la sorang 3 suku ekar......pastu panggil tv3 suku buat liputan....

    BalasPadam
  13. h2o dah fenin!.. senjata dan jawatan lain lor?.. hahah.. atau dia bg amaran kat diri sendiri

    BalasPadam
  14. Tentera sulu yang tewas katanya banyak,tapi yang di Mindanau lebih banyak lagi bile masa mereka datang,itu orang dah biasa berperang,Tok Mudin harus faham itu

    BalasPadam