Rabu, 6 Mac 2013

Kerana Diana Amir YDP Pas Sanggup Tahan Lapar



Pada Ahad lepas, Diana Amir telah turun ke Taiping dalam dua program Pas, program pertama dibuat di hotel SSL dan kedua dibuat di Tapak Pasar Malam Kamunting.

Dek kerana kekurangan fulus, Diana tidak dibawa makan di Hotel sebaliknya dibawa bawa makan di Restoran Asam Pedas Kamunting.

Info yang diperolehi ialah YDP Pas sanggup berlapar kerana menunggu si cantik manis yang lewat datang.

Pun begitu jelas kekecewaan di wajah Diana Amir kerana dia dibawa ke sebuah restoran biasa bukan di hotel bertaraf 4 bintang yang terdapat di Taiping.

Kesian, dah lah kena tahan lapar, bila tetamu datang, muka sebal macam muka bantal.

Bab mempamerkan gambar lama Diana Amir, ada komen dari juak Pas yang marah kerana menyiarkan gambar tersebut konon mengaibkan orang. dia sudah berubah kenapa nak tunjuk gambar lama?

Aik kenapa marah? Pas dok tunjuk gambar lama Tunku Abdul Rahman merasmikan kilang arak di Shah Alam boleh pulak? Tunjuk gambar H2O pegang tin arak boleh pulak?

Orang buat tak boleh, Pas buat semua boleh......hak tuihhhhh..

6 ulasan:

  1. kalau orang tu dah buat sesuatu ikut syariat Islam, x perlulah bukak aib lama dia.insyaAllah keberkatan ada dimana2.kita org UMNO x perlu lah ikut pnyokong pembangkang yg suka bukak aib org.kalau kita buat sama mcm pembangkang buat tak ade beza lah.

    BalasPadam
  2. Admin ... saya penyokong kerajaan juga... tapi jangan la menunjukkan keaiban orang macam ni... Dia dah insaf dan kita sepatutnya bersama-sama menutup keaiban dia masa lalu .... jangan la kata PAS buat kita pun boleh buat ... itu dah sama-sama tanggung dosa ... malahan membuka Aurat perempuan di Media membuatkan orang yang melihatnya juga berdosa ... saya harap Admin dapat memadam posting ini atau gambar tersebut untuk menunjukkan Blogger-Blogger BN patuh kepada ajaran Islam.

    BalasPadam
  3. Org pas hanya nampak slh umno..sebaliknya salah mereka sorok sampai masam..

    BalasPadam
  4. betul tu..biarlah kita tunjukkan akhlak islam sebenarnya...dia dh pakai tudung ok la tu...jgn kuarkan aib dia..PAS memangla hamPAS..jgn ikut

    BalasPadam
  5. macai UMNO semuanya BODOH2 blaka...

    BalasPadam
  6. kelulusan?...kompem xdenya...sebab macai2 UMNO ni semua BODOH2

    BalasPadam