Langkau ke kandungan utama

Kerana Diana Amir YDP Pas Sanggup Tahan Lapar



Pada Ahad lepas, Diana Amir telah turun ke Taiping dalam dua program Pas, program pertama dibuat di hotel SSL dan kedua dibuat di Tapak Pasar Malam Kamunting.

Dek kerana kekurangan fulus, Diana tidak dibawa makan di Hotel sebaliknya dibawa bawa makan di Restoran Asam Pedas Kamunting.

Info yang diperolehi ialah YDP Pas sanggup berlapar kerana menunggu si cantik manis yang lewat datang.

Pun begitu jelas kekecewaan di wajah Diana Amir kerana dia dibawa ke sebuah restoran biasa bukan di hotel bertaraf 4 bintang yang terdapat di Taiping.

Kesian, dah lah kena tahan lapar, bila tetamu datang, muka sebal macam muka bantal.

Bab mempamerkan gambar lama Diana Amir, ada komen dari juak Pas yang marah kerana menyiarkan gambar tersebut konon mengaibkan orang. dia sudah berubah kenapa nak tunjuk gambar lama?

Aik kenapa marah? Pas dok tunjuk gambar lama Tunku Abdul Rahman merasmikan kilang arak di Shah Alam boleh pulak? Tunjuk gambar H2O pegang tin arak boleh pulak?

Orang buat tak boleh, Pas buat semua boleh......hak tuihhhhh..

Ulasan

  1. kalau orang tu dah buat sesuatu ikut syariat Islam, x perlulah bukak aib lama dia.insyaAllah keberkatan ada dimana2.kita org UMNO x perlu lah ikut pnyokong pembangkang yg suka bukak aib org.kalau kita buat sama mcm pembangkang buat tak ade beza lah.

    BalasPadam
  2. Admin ... saya penyokong kerajaan juga... tapi jangan la menunjukkan keaiban orang macam ni... Dia dah insaf dan kita sepatutnya bersama-sama menutup keaiban dia masa lalu .... jangan la kata PAS buat kita pun boleh buat ... itu dah sama-sama tanggung dosa ... malahan membuka Aurat perempuan di Media membuatkan orang yang melihatnya juga berdosa ... saya harap Admin dapat memadam posting ini atau gambar tersebut untuk menunjukkan Blogger-Blogger BN patuh kepada ajaran Islam.

    BalasPadam
  3. Org pas hanya nampak slh umno..sebaliknya salah mereka sorok sampai masam..

    BalasPadam
  4. betul tu..biarlah kita tunjukkan akhlak islam sebenarnya...dia dh pakai tudung ok la tu...jgn kuarkan aib dia..PAS memangla hamPAS..jgn ikut

    BalasPadam
  5. macai UMNO semuanya BODOH2 blaka...

    BalasPadam
  6. kelulusan?...kompem xdenya...sebab macai2 UMNO ni semua BODOH2

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Perihal Elaun Keraian Kakitangan Kerajaan

ELAUN KERAIAN
BAGI pegawai-pegawai kerajaan gred 43 ke atas, mereka di peruntukkan dengan elaun keraian yang merupakan sebahagian daripada pendapatan mereka. Elaun minima RM400 sebulan di kecualikan daripada cukai pendapatan.

Imbuhan Tetap Keraian yang diberikan kepada pegawai dalam Kumpulan Pengurusan Tertinggi dan pegawai tertentu dalam Kumpulan Pengurusan dan Profesional merupakan elaun yang dibayar atas kadar tetap secara bulanan.

Tujuan pemberian Imbuhan Tetap Keraian adalah sebab jawatan dan tanggung jawab pegawai memerlukan mereka meraikan tetamu bagi mewujudkan suasana ramah mesra. -- FAQ SSM oleh JPA

Namun pada kebiasaannya, Imbuhan Tetap Keraian ini hanya digunakan untuk meraikan diri sendiri ataupun keluarga sendiri sahaja ataupun untuk membayar hutang-hutang peribadi sahaja.

Andai kata ada tetamu yang datang ke pejabat dan mereka di jamu, itu adalah dari perbelanjaan pejabat. Malahan ada pejabat yang membayar makan minum tetamu yang diraikan di hotel/restoran menggunak…

Mahathir Menangis Di London Kerana Kecewa Karenah Ahli Ahli Parti Bunga

Aidilfitri tahun ini agak berbeza bagi Mahathir. Jauh dia membawa diri ke London. Membawa hati dan perasaan yang kecewa terhadap ahli ahli parti bunga dan rakan rakan barunya dalam Pakatan Harapan. 
Merajuk sungguh. Mahathir merasakan inilah masa terbaik untuk dia meluah rasa hati dan mengubat kecewa bersama keluarganya. Mahathir takut sangat bila RCI Skandal Forex ditubuhkan. Mahathir merasakan masanya mungkin terhad untuk bersama keluarganya lagi. 
Ada yang nampak, Mahathir mengesat air matanya ketika solat hari raya Aidilfitri. Sugul dan termenung jauh memandang ke sejadah. Entah apa yang difikirkan. Namun mereka yang berada di saf belakang jelas nampak kekecewaan Mahathir di pagi raya.  https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1543654558988349&substory_index=0&id=697192853634528
Menurut sumber dalaman PPBM, Mahathir sebenarnya sudah mula rasa kecewa dengan ahli-ahli PPBM. Di peringkat atas, Muhyiddin masih berkeras mahu meletakkan orang orangnya di bahagian bahagian tertent…

APA SEBENARNYA TUN MAHATHIR MAHU?

TS Zeti dan Tun Daim telah mengakui ekonomi negara kekal kukuh dan rezab simpanan negara mempunyai rm436 billion, tertinggi dalam sejarah negara!
Terbaru Tun Mahathir telah membuat kenyataan yang mana 1MDB ...penubuhan siasatan diRaja ( RCI ) tidak perlu kerana tiada bukti kukuh untuk disabitkan kesalahan pada Najib.
Kini semuanya sudah nyata dan jelas..100% sebelum ini isu2 tersebut telah di politikkan kerana ada sesuatu yang tersembunyi hanya Najib dan Mahathir sahaja yang mengetahui.
Dulu Mahathir kata Najib dan kerajaan BN perlu ditumbangkan untuk menyelamatkan negara dari MUFLIS  dan juga tak mahu aset2 negara dijual ke negara luar. 
Malah dengan konsisten mengatakan Najib penyamun dan pencuri harta rakyat serta mengayakan keluarga mereka.
Hanya 5 hari sahaja Mahathir dapat kuasa..segalanya sudah terjawab hanya dengan kenyataan Zeti dan Daim sahaja.
Adakah Mahathir jujur dengan perjuangan agama bangsa dan negara?
Dalam sejarah satu permainan politik yang amat kotor...fitnah, pembohongan…