Ahad, 31 Mac 2013

Lagi Kisah Cikgu Nazri Bekas Umno Gopeng


Lebai PAS terlalu suka bila Nazri masuk Pas, tahukah anda Nazri tu ada lesen gila
By Sungai Rapat on Thursday, June 21, 2012 with 1 comment





Pak Lebai Pas berguling-guling gembira bila dapat mengusung Nazri Nordin yang dulu kaki belit, kaki putar dalam UMNO Gopeng sehinggakan dia disisih dari UMNO. Cikgu nazri sudah menyertai Pas pada 2008 lagi iaitu ketika rejim DAP memerintah negeri Perak hanya dengan niat untuk mencari projek. Tetapi alangkah malangnya Nga Kor Ming dan Ngeh Ko ham langsung tidak melayan kerenahnya untuk meminta projek.


Siapa tak kenal dengan cikgu Nazri@Nazri Nordin yang mempunyai lesen atau sijil gila daripada Hospital Tanjung Rambutan yang kini dipanggil Hospital bahagia ialah istilah yang digunakan untuk merujuk kepada hospital bagi merawat pesakit mental.



Kalau dalam bahasa yang lebih kasar kita panggil hospital gila...Salah sebuah hospital mental yang tertua di negara kita ialah Hospital Bahagia Ulu Kinta, Perak Darul Ridzuan. Adakalanya ia juga dipanggil hospital gila Tg. Rambutan,kerana terletak di pekan kecil Tg.Rambutan.



Nazri Nordin atau cikgu Nazri pernah menetap dalam wad ini di Hospital Mental Ulu Kinta.


Dulu semasa dalam UMNO bahagian Gopeng kerjanya adalah mencari projek sahaja dan sebab itu cikgu Nazri terlalu kerap berkepit dengan Datuk Aziz Shamsuddin Ketua UMNO Bahagian Gopeng dan juga Menteri Pembangunan Luar bandar ketika itu.


Apa lagi Cikgu Nazri keraplah bersama dengan Ketua Bahagiannya demi projek bukannya perjuangan Agama bangsa dan negara.


Kini cikgu Nazri sudah berada berada dipentas Pas dan dimaklumkan dalam Pas pun ramai juga Pak Lebai yang gila macam Cikgu Nazri dan ini bermakna bertambahlah spesis gila dalam komuniti Pas....tahniah!!!


Ada orang kata Cikgu nazri gila ni terlalu kerap dilihat bersama Pak Lebai Kampung Sungai Rokam dan ada yang berkata mereka berdua memang layak kerana spesis gila mereka hampir sama.


Untuk perhatian PAS, PKR dan DAP, UMNO tidak hairan langsung dengan kehilangan cikgu Nazri gila ni dan UMNO nak ucapkan jutaan terima kasih kerana mengutip dan membersihkan spesis orang gila ini dari senarai ahli UMNO.


Satu lagi Pas terlalu kerap memainkan video Samhuri pasir mengamuk sebab tak cukup pasir dan jika PAS berminat ambillah orang ini kerana ramai lagi yang bersedia untuk menyertai UMNO.


Sehingga pada satu ketika UMNO terpaksa menolak permohonan ahli baru kerana terlalu ramai yang berminat untuk menjadi ahli UMNO.


Jadi kesimpulannya kalau setakat kehilangan cikgu Nazri gila ni UMNO tak rugi apa-apa pun sebaliknya lebih kuat untuk berjuang menghadapi spesis gila ni.