Jumaat, 1 Mac 2013

Munajat Muslimat Pas Perak dan Perkenalkan 3 calon wanita

Setakat waktu ini Pas Perak telah menetapkan 3 calon wanita di Perak.

Dun Belanja, Ahli Parlimen Gerik dan Dun Pasir Panjang bakal diisi dengan calon wanita Pasm

Majlis memperkenalkan calon baru saja selesai di majlis munajat di Masjid Kampung Expo Kamunting.

Penghulu Azam Pengerusi Masjid Kg Expo
Sekali lagi masjid digunakan oleh Pas Perak dengan kerjasama Pas Taiping dan jawatankuasa masjid yang dipengerusikan oleh Penghulu Azam,

Menurut Ketua Muslimat Pas Perak, program munajat akan dibuat mulai sekarang sehinggalah tamat kempen pilihanraya.

Muslimat akan fokuskan tentang kesihatan wanita dan memperkasakan tenaga wanita.

Antara cita-cita muslimat dan calon wanita ingin meramaikan doktor pakar di hospital Gerik, Manjung dan lain-lain tempat.

Rosmah meletakkan mesin memo gram di Ipoh dan ia menyusahkan penduduk luar bandar, jika Pas menang mesin-mesin ini akan ditempat di luar bandar.

Hospital dan klinik akan diperbesarkan dan diperbanyakkan.

Hari ini lepasan universiti dalam bidang agama dari luar negara seperti Jordan dan Kaherah bila balik ditawarkan menjadi guru J-Qaf dan mengajar budak-budak darjah 1 sekolah rendah. Apa kelas mengajar darjah 1? Kita nak banyakkan sekolah-sekolah pondok dan diangkat menjadi kolej universiti dan kita ambil guru J-qaf mengajar disitu.

Demikianlah serba sedikit cita-cita muslimat Pas bila Pas berjaya menawan semula Perak.

Nak tanya sikitlah boleh kah Pas mempertahankan 6 kerusi yang dimenangi dahulu (2008)?

Persoalan, kemana Nizar selepas ini, Changkat Jering atau Teluk Intan?
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

7 ulasan:

  1. Pasal apa pejabat daerah taiping tak ambil apa2 tindakan kepada penghulu azam

    BalasPadam
  2. Babi betoi punya penghulu korup suka hati mak bapak hang nk pakai masjid kami buat majlis maksiat tu...tuuuuiiiiii

    BalasPadam
  3. setiap bulan ambil gaji... setiap tahun ambil bonus... kerajaan BN bagi... betul2 punya haprak penghulu ni.. tak tahu malu betul... macam melepaskan anjing tersepit.. dah dilepas kita digigit.. diberi susu, tuba dibalasnya.. dengan kata lain dia ni memang anjing

    BalasPadam
  4. Salam. Pejabat Daerah tukar saja Penghulu ini ke Pulau2 kecil di Tasik Banding. Biar dia bermunajat dengan ikan2 disana. Tak menyusah manusia.

    BalasPadam
  5. Seharusnya sebagai umat manusai yang beragamakan Islam harus mempunyai sifat bersangka baik. Adakah anda tahu PenghuluAzam mengundi siapa.. PRU13 ini yang pasti beliau akan mengundi BN sebab nama dia tidak tercalun sebagai calun pas yang akan bertanding , lagi siap tahu dia telah insaf dengan kerjayanya sebagai penjahat pihak kerajaan yang selama ini menikam dari belakang. mana tahu dia juga merupakan pembocor rahsia gerakan Pas dalam daerah taiping juga bukit gantang.

    Jangan hina dia .... tak percaya ??? jangan percaya , orang macam penghulu azam patut dicekik sampai mampus sewaktu kecil dahulu sebab sekarang dia telah tidak pandai membalas jasa ibubapa nya yang memebri pendidikan sehingga berjaya menjadi penghulu. Apa pun berdoalah agar pewnghulu azam celik mata dan megundi bn kerana mutakhir ini banayak perkara yang telah dibuka oleh Allah mengenai siapa itu parti pas.

    BalasPadam
  6. blog Taiping Mali penuh dengan persangka buruk, yang tidak mengambarkan blog yang boleh dipercayai,penuh dengan kata kata kesat yang tak sepatutnya diamalkan oleh seseorang yang mengaku dirinya seorang islam yang baik

    BalasPadam
  7. Orng macam Penghulu Azam jgn ditukar ke mana2 kerana dia akan mengembangkan pengaruhnya di tempat lain pulak. Ini selalu terjadi kepada guru2 PAS yang ditukar. Last2 dia buka cawangan PAS kat tempat baru. Penghulu Azam jgn dibuang kerja kerana dia akan lebih bebas dan kan mendedahkan banyak rahsia2 kerajaan tanpa batas...

    BalasPadam