Rabu, 6 Mac 2013

Pembangkang yang baghal dalam isu Sabah

Sejak awal lagi Pas,PKR, DAP seperti Mat Put, Tony Puaka, Tian Chua dan ramai lagi menyatakan tindakan kerajaan amat perlahan dan lemah.

"Tak serang kau kata lembab, dah serang pun salah, Kau nak apa sebenarnya ni Pakatan al-Jub?"

Bila tindakan progressive di ambil, pembangkang mempertikaikan pula!

Kena pakai peluru getah dan sebagainya, mereka tidak pula mempersoalkan betapa kejamnya musuh yang melepaskan peluru motar kepada anggota kita.

Ternyata pembangkang cuba berpolitik dan mempermain-main sebarang tindakan yang diambil oleh ATM dan PDRM.

Dap pula cuba mempersoalkan tindakan ATM mengangkut anggotanya dengan penerbangan air asia.

Dap mana pandai dalam tektik perperangan, mereka buka rumah judi dan rumah urut, mereka pakar.

Alangkah bodoh mempersoalkan tindakan tentera, ini termasuklah kenyataan bodoh yang dibuat oleh al-Jub.

Aljub mana pernah jadi menteri pertahanan, tahan bontot ayam saja yang dia pandai.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

6 ulasan:

  1. hehehehehehe.....si bahgal@ Bangang ni....biasa menjuburi org...bunyi mcm kaki jubur je kau ni

    BalasPadam
  2. TAU KOMPLEN JE PUAK2 PR NIH. BUKAN BIDANG KORANG. LEBIH BAIK KORANG DIAM. KORANG KIRA UNDI PUN SILAP. ADA HATI MAU CAKAP PASAL OPERASI KETENTERAAN? BULLSHIT PUNYA PR!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Oooppsss.... You ulang, I saman!! Ingat!!
      Muahahaha

      Padam
  3. Cantikk...puak2 pembangkang ni memang Sial dan Celaka, dah lah bodoh..super pukimak punya orang. Mat Sabu sewel mana pegi...pergi lah jadi Mat Indera kat Lahat Datu tu.

    BalasPadam
  4. Mereka bukan ada darah pejuang, hanya pandai bercakap sana-sini bagaikan tin-tin kosong yang kaut bunyinya bila diketuk tetapi isi tiada. Ada pun hanya seorang saja dari kalangan keseluruhan penyokong pembangkang yang berani berjuang bersama-sama Mujahiddin Afghanistan tetapi akhirnya di hina oleh pemimpin sendiri sebagai seorang guru sekolah rendah yang hanya mengajarA B C.

    BalasPadam
  5. PUAK PUAK HANGPA LAGI MCM PUKIMAK.....TUDUH ANWAR KONON...PEMIMPIN BN DH BANYAK TABUR JAJI DGN PUAK SULU...SIAP BERGAMBAR DGN SUKU SAKAT SULTAN SULU LAGI....BETUL2 HARAMJADAH LA HANGPA NI...

    BalasPadam