Rabu, 6 Mac 2013

Tentera Elit US akan bantu tentera Sulu bebaskan Sabah

Borneo Insider melaporkan bahawa tentera elite US berada di belakang tentera Kiram III (RAS).

Pencerobohan oleh RAS telah dirancang dengan teliti sekurang-kurangnya 7 bulan yang lalu. Habiba Kiram telah menyampaikan mesej kepada Borneo Insider bahawa mereka merancang untuk menyerang Sabah awal November tahun lalu,

Menurut Habiba kira-kira 10 ribu tentera RAS sentiasa bersiap sedia untuk menerima lampu hijau daripada tentera elit US untuk menyerang Sabah, Tanpa bantuan mereka amat sukar untuk melaksana kan tugas yang berat dan belanja besar.

Apakah Sabah akan hilang dari Malaysia seperti lagu yang didendangkan oleh Anwar dalam ceramah siri jelajah merdekanya?

Anwar harus disoal siasat oleh pihak kerajaan Malaysia kerana seolah-olah beliau tahu apa yang akan berlaku kepada Sabah.

Selepas RAS berjaya menceroboh Lahad Datu, Anwar tidak lagi menyanyikan lagi " Tanya sama Najib Apa Sebab Goyang" dalam ceramah-ceramah beliau.

Apakah akan wujud Timur Leste kedua selepas ARDA berjaya berjaya dalam misi mereka. ( Di Malaysia orang kuat ARDA ialah Tian Chua dan Elizabeth Wong). Kedua-dua aktivis ARDA ini menyertai PKR sejak kembali ke Malaysia dari Australia pada tahun 1999 untuk membantu Azizah menghidupkan PKR.

Wajah PKR yang sebenarnya
Pkr merupakan parti Freemason Malaysia yang dipimpin oleh Anwar.


Maklumat penuh sila ke Borneo Insider

32 ulasan:

  1. amboi mudah sungguh pelawa orang asing masuk dan nak tawan Malaysia. apa punya busuk perut celaka anwar Ibrahim ni.....segalanya diatur gadai dengan penuh keyakinan sokongan melayu melayu bodoh. melayu melayu ditanah melayu tak lama lagi merempat macam dijajah dulu...siapa panggil masa itu ha....Kerajaan kita ni lembut sangat lepas bertindak last minit setelah kematian meningkat mengapa tidak kita hapuskan semua sekali.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. jangan percaya dgn ayat yg tak ada fakta.....saya pun boleh buat atau reka cerita mcm di atas...ini semua mainan politik...kalau nak menang kita mesti tumbangkan pihak lawan.....BN sanggup buat apa saja asalkan menang dalam pilihan raya dan parti pembangkang pun sanggup buat apa saja untuk menang dalam pilihan raya...yg menentukan ilah kita kita tengok sama-sama siapa yg akan kemenangan mereka di tangan kita....kita bongkar rasiah mereka siapa yg dalang sebenar dalam pencerobohan lahad datu ini

      Padam
  2. Saya terkeliru. Keluarga KIRAM ni keturunan sultan dari Nusantara atau dari dari benua Cina? Saya keliru sebab pakaian salah satu keturunan Kiram ada unsur naga-naga lukisan Cina dan berkolar Mandarin? Keturunan sultan Nusantara bila perpakaian rasmi bersama bintang kebesaran ada adab berpakaian yang betul.

    BalasPadam
  3. tanya sama nuar napa pr goyang
    nanti nuar jawap pr dah bengang
    sana sini jual temberang
    nak jadi pm nanti kena tendang
    semua pr masok longkang

    BalasPadam
  4. Memang sudah diduga. Kemungkinan besar 2 orang komando 69 PDRM ditembak oleh penembak curi "askar elit" tersebut yg terlebih dahulu menyusup masuk ke Kg Tanduo.

    BalasPadam
  5. Memang sudah dijangka, pencerobohan diSabah baru permulaan dari perang yang lebih besar.

    Sheikh Imran Hussein telah pun beri amaran mala petaka yang menimpa negara negara Arab akan menimpa Malaysia.
    Seperti negara negara Arab, rancangan jahat ini berjaya disebabkan bantuan pengkhianat pengkhianat negara.

    Mungkin kita, anak anak kita, adik beradik kita, ibu ayah kita, sanak saudara kita akan jadi korban dalam peperangan ini, Allah saja yang tahu.

    Kita hanya boleh berdoa dan mengharapkkan pertolongan Allah.

    Wallahualam...


    BalasPadam
  6. Kalau tentera upahan mahu masuk untuk menawan Sabah sudah tentu ada harta karun yg tersembunyi disebalik perancangan rapi mereka. Beginilah kehidupan, manusia sanggup untuk mengadai maruah diri, ugama dan negara kerana mengejar kekayaan.

    BalasPadam
  7. Mungkin reporter tu tersilap... bukan tentera elit, tapi penyanyi-penyanyi dari kumpulan elit agaknya.

    BalasPadam
  8. Hanya Allah yang mampu menghentikan semua ni... berdoalah..

    BalasPadam
  9. Hanya Allah mampu menghentikan segalanya... hanya mampu berdoa pada Allah...

    BalasPadam
  10. Tanya sama nuar mana jam omega
    Tanya sama nuar mana rambut palsu
    Tanya sama nuar mana janjimu


    U tanya....I saman U

    BalasPadam
  11. Tanya sama Nuar, mana jam omega
    Tanya sama Nuar, mana rambut palsu
    Tanya sama Nuar, mana janji mu


    U tanya.....I saman U

    BalasPadam
  12. mahathir pukimak tetap individu paling bersalah dalam soal ini. sepatutnya setiap rakyat malaysia ludah muka dia. projek ic kerana nak menang pilihanraya. suluk dapat rasa bn tak dapat bertahan lagi. sebelum mereka dihalau lebih baik mereka bertindak sesuatu. najib yg makan nasi kangkang rosmah juga tak mungkin dapat tunaikan janjinya. malaysia tak akan aman lagi angkara umno yg gila kuasa.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama.. awak tak berani suruh rakyat malaysia pulak buat gitu. Awak kaki makan taik je...
      Tun Dr. Mahathir Negarawan Ulung...

      Padam
    2. pandangan bodoh......
      tanya sama nuar pasal apa bagi IC...
      tanya sama nuar bila nak lari....
      tanya sama nuar apa dah jadi....

      Padam
    3. TUN M , NAJIB,ROSMAH TAK GILA KAUUUUUU YG GILA , MEREKA TAK KENAL PUN KAU , JASA TUN M DAH KAU 'NIKMATI' ANTARANYA PLUS-SELATAN HIGHWAY BNYK LAGI TAPI JASA KAU PD MEREKA?
      ADAKH BPK KAU LEBIH BAIK DR MEREKA ??
      PERPATAH MLYU 'SIBAPK BOREK ANK RINTIK , KUAH TUMPAH KENASI,,,,,,
      SAPA YG GILA KUASA ?? UMNO?? KAN UMNO DAH 57TH BERKUASA ???
      KAUNI BARU BANGUN TIDO ??? TAK PE MAI AKU KASITAU ,,,YG GILA KUASA ANUAR ,,,DIA NI PELIWAT DAN AHLI ANGKATAN KUAT SEX,,,DIA NK JADI PM SBB NK SLAMATKN KES NYA YG BERFAIL BELUM HABIS
      JIKA JADI PM -SEMUA BERESSSS , FAHAM???
      OK TULIS BALIK MINTA MAAF JIKA TAK ''HABUAN DLM NERAKA ,,,,,,,,PKR TAK DPT TLG

      Padam
    4. Tuduhan yang dibuat jangan sebarangan .... adakah betul projek ic dilancarkan oleh Tun Dr. mahathir. kalau diteliti perjalanan siasatan Rci, ramai kakitangan JPN sendiri yang menjadi dalang menjual ic kepada warganegara asing tanpa melibatkan kerajaan sehingga berpuluh orang ditahan mengikut akta keselamatan dalam negeri ...

      Padam
    5. Bagi aku hang ni memang tak guna .. aku harap hang sedar .. kalau bab Anuwar liwat mungkin aku x boleh kata sebab aku tak pernah tengok .. kalau bab dia kongkek cinadoll hampa tak percaya takpa lagi sebab kot-kot pelandok dua serupa .. tapi bila mai bab agama dia bersetuju nak masukkan nama Allah dalam bible .. hang dok tolong sokong nak penaik nama dia .. HANG MEMANG BABIIII...AKU BUKAN NAK TUDUH TAPI NAK TEKA HANG NI MEMANG PECACAI ORANG KERISTIAN NAK MURTAD ORANG ISLAMMM ... HANG MEMANG ANAK HARAM JADAH ... AKU INGAT HANG BOLEH PIII MAMPOIHHH ... ANAK HARAM JADAH HANG MEMANG TAK GUNA .. UMNO GILA KUASA ... OK LAGI LA ... TAPI BILAPARTI PungKuR GILA KUASA LAGI HARAM JADAH .. NAMA ALLAH PUN BOLEH MASUK DALAM BIBLE ......LAGI HARAM JADAH .......OOOI BERUK HANG SEDAR DAK ... MENATE KE BERUK ... JENIS NI YANG NIK AZIZ DOK PANGGIL LEMBU DENGAN AYAM ... BODO TAK MAKAN AJAQ ..

      Padam
    6. Wahai Tanpa Nama6 Mac 2013 10:22 PTG,

      apa kata ngko dlu kami halau keluar dari Malaysia? Tun M telah banyak berjasa kepada negara, ngko jasa apa plak? buat perabih beras iyer-iyer lah!

      Padam
    7. tak payah nak sibuk2,itu cerita lama mungkin satu kesilapan sekarang kita kena selidik siapa yn menjadi dalang dlm pencerobohan pengganas sulu...okey

      Padam
  13. cerita kisah majapahit menyerang melaka angkara orang dalam membuka pintu kota mungkin akan berulang, belajarlah dari sejarah pahit ini, musuh kita tidak kuat tapi kita yang lemah

    BalasPadam
  14. kalau dah tau asal usul fahaman org ini dan segala kegiatan mereka pun dah tahu kenapa tak tahan je mereka ini. Tu la ISA yg ada tak dipertahankan. Dah naik tocang puak2 ni.

    BalasPadam
  15. Tragendi Lahad Datu bukan sesuatu yang pelik, semua ini adalah angkara zionis yang berada di belakang. Zionis telah lama mencuba untuk menghancurkan Islam. Cuba perhatikan di mana lagi negara lslam yang aman selain Malaysia. Strategi zionis dengan menggunakan orang dalam yang mempunyai kepentingan diri melebihi kpentingan agama dan negara telah dimanfaatkan sepenuhnya. Negara lslam Malaysia telah hampir bejaya dimusnahkan sebagai mana musnahnya negara-negara lslam di Asia barat.... Marilah sama-sama kita fikirkan.

    BalasPadam
  16. Kalau PArti Ajaran Sesat ada telur, jgn tukar khutbah jumaat di Selangor jadi ceramah politik lagi. buat solat hajat (macam biasa) minta Allah SWT laknat dalang yang sebenarnya. Kalau kerajaan maka kerajaan lah dan kalau Anwar Ibrahim maka Anwar Ibrahim lah, jangan nanti bila ditunjukkan Anwar Ibrahim masih tak mau terima (macam biasa)...

    Dengan Allah SWT pun kamu nak bersandiwara jugak, memang jelas kiamat semaikn dekat ni...

    BalasPadam
  17. latest news
    http://cerobohlagi.blogspot.com/2013/03/wikileaks-lahad-datu-siapa-baling-batu.html

    BalasPadam
  18. Bodoh yg cakap tun m kasi ic tu...weh tgk perlembagaan la cina makan babi tian chua pun patut ditarik kerakyatan..die org china bodoh piang..tgk blog pembangkang je mmg semua fitnah habis la sbb diorg nk kan kuasa..bagi ic sbb status pr...azmin ali pon org singapore pui..

    BalasPadam
  19. melayu mudah lupa!!! memang betul 2 pasal kita semua kena tindas tk sedar diri.cuba kaji balik klu mahathir tk ada korang semua keje kt sawah lg la tkde klcc,putraja,cyberjaya,f1, tah2 naik ketapi stim lg pikir la bro.skrg cina dgn india lebih maju sbb apa melayu tk bersatu.kau pilih bulan,aku pilih dacing,aku nk adil,ape la kerajaan skrg dh cukup bagus wat ape nk gaduh lg.kau pilih la ape2 janji kita semua mesti bersatu.majukan bangsa kita cume dlm kes sabah doakan supaya tiada anggota kita yang terkorban lg.

    BalasPadam
  20. MOHON KEMBALIKAN ISA SELEPAS PRU13

    BalasPadam
  21. Ya Allah, jangan jadikan lelaki berhati zionis/yahudi bernama Anwar Ibrahim ini menjadi perdana menteri Malaysia. Bilamana namaMu dipersekutukan dengan jesus maka bala dan kemungkaranlah yang akan berlaku. Bukakanlah hati2 mereka yang selama ini gagal melihat bagaimana namaMu 'dijual' demi sebuah pangkat duniawi. Selamatkanlah Malaysia ini dari kejahatan Yahudi/Zionis/Nasrani. Lemahkanlah kejahatan, sesungguhnya mereka merancang tetapi Engkau juga merancang dan menentukan.

    BalasPadam
  22. kemungkinan untuk serangan atau gangguan atau kekacauan yang lebih besar dan hebat di sabah tidak boleh dipandang enteng...percayalah kemungkinan itu boleh berlaku pada bila2 masa sekiranya pihak berkuasa lalai dan alpa!

    sulu adalah proksi , sulu adalah alat , sulu adalah jentera untuk serangan itu, orang2 mereka berterabur diseluruh sabah,orang2 mereka ada dimana2...seluruh negeri.
    point utama,jangan sesekali percaya dengan orang sulu walau bagaimana lunak atau manisnya perkataan mereka,walau tebal mana serban mereka, suluk tetap suluk!!

    pun sekiranya berlaku serangan itu, orang sabah dan pasukan keselamatan tidak akan berdiam diri, seluruh etnik sabah akan bersatu dan bertindak balas!!
    darah akan tumpah merata2, kamu akan saksikan kepala dijadikan tropi!
    percayalah , orang sabah tidak akan berdiam diri dan berserah semata2 pada pihak berkuasa, kami sedar ..kami tahu dan kami mampu melakukanya!

    BalasPadam