Isnin, 1 April 2013

Koya Kutty Putus Haid, minta JPN bagi IC kepada keluarga Kirammmm...

10 ulasan:

  1. Kurang hajoooooo...biadap.. tak hormat orang.mana budi bahasa...

    BalasPadam
  2. Salam. Sibetina ini mana ada adap. Sebaik keluar dari rahim ibu nya itu dia mula marah2 ibu nya kerna lambat keluarkan nya. Itu lah perangai betina ini sampai kini. Mcm ini nak jd peminpin. podahhhhh

    BalasPadam
  3. apalah perasaan isteri,anak2,ibubapa,adik beradik dan sesiapa yang mengenali penjawat awam yang terpaksa berdepan dengan mulut puaka ni bila dia org tengok rakaman ni

    BalasPadam
  4. Kau orang penakut. kalau aku ada kat situ sur aku lempang betina tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku pernah berhadapan dengan orang camni>>> aku belasah je dia.... puas hati...lain kali serik dia nak ckp ikut suka>>> maruah kita kena jaga beb... jgn di prlekeh... kalau polis panggil ni kira tutup mata je... ni kes dalaman

      Padam
  5. Sampai basah ketiak sikoya nak borang...

    BalasPadam
  6. Ingat kan Sekaya tu masih anak dagha lagi. Betoikah dah putus haid? Banyak lagi bujang-bujang mati bini tengah dok chaghi calon yang tak perlu lagi beranak pasai dah tak laghat nak bela anak.

    BalasPadam
  7. Yang minah tu marah satu hal laa, Yang aku tak paham kenape mamat tu x nak bagi borang tu. mase aku buat IC anak aku itu hari, kerani tu bagi borang x de masalah pun.

    BalasPadam
  8. MASYA'ALLAH..RESPECT KERANI YANG BERTUGAS..HEBAT KESABARANNYA.
    Latefa Koya kalau terus dgn perangai camni,taklama kena darah tinggi dan sakit jantung..berpada-padalah,
    ALLAH HU AKHBAR

    BalasPadam
  9. Publisiti murahan dr Koya .....

    BalasPadam