Isnin, 29 April 2013

PAS PERAK GANGGU PROGRAM PUTERI UMNO DI MYDIN MERU IPOH

Bini lari punya orang Pas ini meraban 
INI LAH TAHAP KECERDIKAN ORANG PAS IPOH PERAK 
PEMBANGKANG TERDESAK! 

Pemuda PAS dan PKR mengganggu n membuat provokasi terhadap Puteri Umno Tambun yang bertugas membuka kaunter semakan daftar pemilih di Mydin Mall, Meru Ipoh petang tadi  28 April 2013

11 ulasan:

  1. BACUL. Tu je aku bleh ckp. Smpi cmtu sekali. Nmpk sgt kurang cerdik.

    BalasPadam
  2. apa la teruk sangat IQ hangpa..depa tu nak mai amik gambar..hang kata depa ganngu..!!

    BalasPadam
  3. Perangai sebijik macam nizar meroyan,n.aziz nyanyok,hadi kalut dan spender stopa jimak gundek.Satu lagi.....macam anwar gilababi

    BalasPadam
  4. alamak dgn puteri umno jer tu...malu woi...malu...

    BalasPadam
  5. Yang depan sekali tu..beruk PAS baru terlepas dari kandang..

    BalasPadam
  6. ganggu apa puteri umno tue dok gelak jaa...BODO! How pathetic u'r macai

    BalasPadam
  7. Pas memang haram jadah!

    BalasPadam
    Balasan
    1. hampa lg haram jadah buat tuduhan tanpa usul periksa...

      Padam
  8. syiah umporno tu yang menyamar ler.buat wayang plak.kenal dangat dengan puak menyamar ni.lakonan mantop beb.yang depan tu nampak tempang je.siap bole beratur plak.mantop.mantop.

    BalasPadam
  9. aku bkn org pmbngkg mhupun kerjaan..tp aku sdri nmpk.jgn wat andaian lau korg xtaw...aku sdri ad kat stu...aku taw lah sp yg wat kco dlu lau bkn org Umno..yg wat aku pelik..bley ke ssuatu parti bkk pusat mrka kt dlm shppng complex?? Mydin?? msa aku kt stu..aku tkjut! p xap..aku wat bdo jela..aku pk mgkn lau org pmbgkng nk wat cm diorg..mgkn no hal..dmstri..tp las2 hmpeh..brt sblh..pmbgkng xbley plak..n org kerj sdri wat kcoh sdgkn org pmbgkng xwat hal pun..msa aku kuar dr mydin...aku nmpk skumpln mat2 rmpit inder umno cm smseng bwk mto..msa tu pmbgkng dah g kat prking..ko rs sopan ke x bla umno wat kurg ajo?? diorg xtaw ke yg pngkong2 stu ad gak sbya mak2 diorg..lau xska pun tlg hrmat org..aku tgk smseng2 tu pun aku dah gerun..rmai yg dtg..cm hmpeh..mmm

    BalasPadam
  10. kan bgus kkita bsatu..insya'allah aku percaya akn dtg..ad sinar penyatuan antra kita semua..baik Dato' Seri Najib ad klbhn die..baik Dato' Seri Anwar ad klbhn die..baik parti Umno mhupun Pakatan Rakyat ad klbhn n kkurangan nya..yg pntg aku doa arap sama2 bersatu..sbb aku sayangkan Malaysia..aku sygkn Institusi Beraja kita..I love my Agong, King, Minister and all malaysian resident!

    BalasPadam